Toimiiko uusi palsta NYT paremmin kuin vanha?

Mulla ei toimi haku. Tai ainakaan en jaksa niin kauan odotella, että rullaaminen loppuisi, se on jatkanut vielä siinä vaiheessa, kun olen itse löytänyt hakemani useamman erehdyksen kautta.

Mikä on kirjanmerkki?:Whistling:

Läsvy???

Minä klikkaan vaan tähteä ja siten kirjanmerkki on tehty.  ☺

En mä käytä kirjanmerkkejä, osoiteriville kirjoitan että “p” ja siitä se jo kone osaa kirjoittaa loput puutarhanetin osoitteesta. Joskus laitan kirjanmerkkeihin talteen sellaisia sivuja, joita on pitänyt hakemalla hakea, mutta joita en juuri käytä, esim. nyt siellä on jotain ompeluohjeita toiveekkaasti odottamassa, että niitä muka joskus oikeasti käyttäisi.

Chrome selaimessa on pikakuvakkeet heti tarjolla,  kun avaan sen  ja siten on nopeaa ja helppoa klikkaa tälle sivulle. 

En käytä. Turhaan niitä sinne säästelee, kun en sieltä koskaan hae, menen suoraan netistä etsimään jos on tarvis.  Pentti ja muutama muu sivu on etusivulla/työpöydällä. esimerkiksi päivän sanomalehti, sieltä klikkaan suoraan.

Kiitos Nuu tiedosta! En mennyt sivulle millään kirjanmerkillä vaan kirjoittamalla osoiteriville “puut”. Se ei sitten näköjään haekaan uusinta sivustoa. Nyt menin sivulle linkistä, tallensin sen kirjanmerkkeihin ja kävin hakemassa sen sieltä - jess!

Haku-toiminto joka hakee kolmen viivan “tutustu”-namikan vierestä suurennuslasilla:
Käsittääkseni on pentin keskusteluista hakeva haku.  Toimii vähän siten sun täten. Ja hidas on. Laitan siitä menemään nyt palautteen about tunnin kuluttua. Onko kellään asiaan liittyvää ?  Laittakaa tähän kommentit, kopioin mukaan niin menee samalla.  Kreeta-Eulaalian laittama viesti on jo mukana.

Turhaa kikkailua nuo suurennuslasit;/
 Ihan sanalla HAKU olisi paljon selvempää!

Nuu,vieläkö ehtii tuohon haku toimintoon kommentti?
Ku hakee suurennuslasilla on tosiaan hijas ja miksi tulee sivutolokulla jo suljettuja osioita,haje siitä sitten sivult 99 viimenen avoinna oleva juttu.Hijadta ja tympiää.

Ylläpito voisi jo vähitellen ratkaista myös pystykuvaongelman.

Näissä viestien avautumisissa ei ole mitään järkevää systeemiä. Joku avautuu sivulle 9 vuotta sitten, joku 7 vuotta sitten ja joku taas uusimpaan sivulla ylimpänä, joku uusin sivun alareunassa. 
Tulisivat nyt edes kaikki samalla tavalla uusin ylälaitaan.

Just tein testin pystykuvasta 1,55 Mt tuonne toimintojen testausta-ketjuun. Ihan pysyi pystyssä kuva eli ei ole ihan yksoikoisesti kuvan koosta kiinni.

Runsas viikko sitten vielä mun aloitussivussani on ensin ylhäällä vanhan pentin otsikot, alimpana vielä nimeni ja kirjekuoren kuva, joka vilkkui uutta yksityisviestiä, jota ei oikeasti ollut tullut eikä sitä saanut auki. Pääsen kyllä uuden pentin yksityisviesteihin. Nyt vanhan pentin otsikkorivit ovat kyllä hävinneet, mutta uuden pentin otsikkorivit ovat kahteen kertaan allekkain ja alempi menee oikealta sivun ulkopuolelle. En saa liitettyä tänne siitä kuvaa. Olen yrittänyt vaikka mitä. Saan sen kopioitua esim. Wordiin mutta en saa millään konstilla liittettyä sitä tänne uuteen penttiin.

Miten saan poistettua oman  viestin omasta kuvagalleriastani?

Toistaiseksi on kymmenistä yrityksistä onnistunut vain yksi pikaviesti ja yksi kuvan kera. Mis mä teen virheen?

Nuu, olit oikeassa. Asia korjautui.

Eihän täällä ole sitä mitä vanhassa, että näkee yhdellä silmäyksellä viimeaikaiset keskustelut yhdessä ruudussa ja voi sieltä hypätä kiinnostavaan aiheeseen? Sitä vain päivitettiin vihreää ruutua, ja siinä näkyi viimeisimmät ja muistaakseni kuka keskusteli?

Sanon tämän taas uudelleen. Kun painaa viimeisimmät, niin luulisi olevan päivän selvää että tulee viimeisimmät viestit esiin. Äsken painoin viimeisimmät, sitten lumikärhöt, ja minne meni, sivulle 8 vuotta sitten. Tilulilulei…:Whistling:

Yritin lisätä "omia kuvia vapaasti, pihakuvia"palstalle kuvan. Sinne tulo kummaa sotkua. En pysty itse sitä poistamaan. Voisiko ylläpito poistaa sen.

Miten yhden viestin voi poistaa,  jos tulee tublat?  Muutama päivä sitten kävi niin minulle, kun tuli jostain syystä 2 kertaa “lähetä uusi viesti”. 

En ole muistanut tarkistaa miten sen voisi tehdä, jos muokkauksessa on sellanen ominaisuus.