Kenen lie MIRRI mutta on meillä usein vierailulla. Tervetullut myyräjahtiin syksyn tullen mutta lintujen pesintäaikaan en tykkää. Lehdet putoo syksy saapuu…
Maurinmalvat jaksaa vielä kukkia.
Unikot ja kurkkuyrttikin jatkaisi vielä kesää.
Lammenrantapolun varrella kasvukauden huipennus.
Lammelta edelleen. Tähänaikaan siellä tulee istuttua usein keinussakin jonka isäntä nikkaroi sinne. Vain kulma näkyy.
Inkalilja
Lumimarja
Just niin kuin Hoyabella sanoo, suuri upea puisto. Minäkin olen saanut hyvän mielen joka päivä kun olen saanut vierailla puistossasi. Miten muuten saat kärhön kasvamaan ison koivun kyljessä? Eikös koivu vie kaiken veden. Kiipeaakö se ihan omin voimin? Kiitos kuvistasi.
Hoyabella. RAKAS sukulaisemme on ristinyt minut tönönvahdiksi kun olen aina täällä kotona kesällä. Kaikki ei ymmärrä minua tämän kukkahulluuden takia. Otan nimen ‘kohteliaisuutena’ kiusallakin. Kotimme on meille ihan sopiva ja rakas paikka.
Pääskynen. Tuo koivu on enää vain korkea kanto. Latvus jouduttiin siitä katkaisemaan kun aina myrskyllä huojui uhkaavasti taloamme kohti.
Minä tykkään aina jättää noita tukevia kukkatukia.
Isäntä sai lapion ja rautakangen avulla siihen paksujen juurien väliin sen verra koloa että sain istutettua tuon viinikärhön.
Kiva kun olet viihtynyt vierailulla pihassamme. Minäkin käyn aina vilkaisemassa mitä teille kuuluu.Kyllä teilläkin kelpaa kierrellä ja aina kun minä käyn sen kultasateen juurella luulen olevani Espanjassa. Siellä oli samantyylisiä puita mutta ne oliva sinisiä.Liekkö olleet sinisateita?
Siperiankärhön "haivenpallot" ovat ihan nättejä ja kestävät pitkään.
Tarhaneidon siehenkotia
Espanjantuliaisina toin nuo iso kävyt ja sumutin niihin hiuslakkaa niin pysyvät avonaisina.
Syyskuunlopulla oli sateinen ja hyvin hämärä päivä. Ykskaks tuli kirkasta ja oli upea sateenkaari.Täytyi juosta hakemaan kamera ja yrittää vangita koko komeus.
Kelloköynnös
Lumihiutaletrio
Purppuraheisiangervon ruska-aika