Tönönvahdin pihanäkymiä (V)

Uskomattoman hieno!

1 tykkäys

Vanhojen vähämuististen toilailua. Isäntä oli jättänyt matto käärön ulkosaunan kuistille.
Joku lintu oli keksinyt sille käyttöä.

Ite olen istuttanut tai kylväny jotain oikein mini kaulusten sisään, en vaan tiedä mitä.

Viime kesänä otin ylös tulppaanin sipulit kun tekivät vaan lehteä eikä kukkineet. Vähänäköinen kerääjä kun siinä paikalla kukitaan eikä ole edes puput syöny vaikka ovat ilman verkkoa.

9 tykkäystä

Ekat alppiruusut kukkii

Punakylkirastas on valinnut “pesäpuukseen” tämän kärhöpuskan.

11 tykkäystä

Metsään on menny istuttajan työ mutta oikein sievästi ovat paikkansa etsineet ne jotka tuossa pärjää isojen kuusten juuristoaluella ja tasamaan kivikossa. Aina siinä jotain on kukassa syksyyn saakka. :blush:

Keltaista on vielä mutta kohta leimut leiskuaa

9 tykkäystä

Kyllä on upeaa. Taivas maan päällä!

1 tykkäys

Taivas tarttee taitavan maalarin, ja tuolla taiteilee mestari joka ei työtuntejaan laske . Meiän Tönis :smiling_face_with_three_hearts:

2 tykkäystä

No nyt meni ystävät hyvät höpsistä.

1 tykkäys

Hiekkalaatikon uusi elämä.
Lapset on vaihtunut ja omat jo maailmalla.

Ruusukvittenillä kauniit kukat mutta huonosti saan näkyviin

15 tykkäystä

Löysin aarteen vuorenkilpien kukintoja poistaessa.

Pienet on onnen pisarat mutta olin ihan onnessain. Miten tuo tähtitalvikki onkaan joutunu tuonne piiloon.
Tutkin metsän reunan ja sieltä löytyi lisää mutta olivat vasta nupulla. Luulin noiden hävinneen kun en ole moneen vuoteen nähnyt niitä tuossa kukassa.

10 tykkäystä

Vähän tämänpäivän näkymiä.

10 tykkäystä

10 tykkäystä

10 tykkäystä

16 tykkäystä

:smiling_face_with_three_hearts: :heart_eyes: :heart:

1 tykkäys

Onpa kauniita näkymiä!

2 tykkäystä

Niin kaunista on siellä :rose:

On upeaa ja on kyllä lääniäki mihin laittaa.
Miksikköhän mulla tuo kurijenmiekka tekee heti keskelle tyhyjän ja sitten pikkuhilijaa hiipuu :thinking:

Ilmeisesti kurjenmiekka toimii aina noin. Se pitää kuulemma jakamisesta. Korjatkaa, jos olen väärässä!

1 tykkäys

Niin minäkin muistelen, että ihan 3-4 vuoden välein pitäisi jakaa.

Täällä nuo saksalaiset tahtoo hävitä, paitsi nuo vanhanajan liilansinertävät jaksaa kukkia.

Ne juurakot vaan mätänee talvisin, vaikka miten oon yrittänyt pintaan laittaa.

Taatankurjenmiekka sentään kasvaa ja kukoistaa.

Samaa ajattelin minäkin, jakaa pitää ettei taannu.