Noita “puhelin-laukkuja” on täällä ollut kaupan jo jonkun vuoden kierrätyskeskuksessa, jossa myös tarjolla kaikkea muuta kekseliästä…;D
PikkuM - upea laukku!
Ihana pikkulaukku, tosi persoonallinen PikkuM taitavaa tuunausta
Laitan kuvia värivaloista vanhojen lampunkuuppien sisällä, ensin valkoinen taviskupu amppelissa.
Luonnossa ovat kivemman näköisiä kuin kuvissa.
Äidiltä pelastettu eteisenvalon kupu, tästä tulikin hienot valoilmiöt!
Ja vielä ruskea krakleepallo ulkovalosta.
Kukahan tietäisi kuinka saisi vanhasta peiliovesta pöydän? Ideat finaalissa. Sellaisenaan pinta on mahdoton käytössä kun on niin paljon eri tasossa olevia pintoja. Mitä päälle?Onko kokemusta kellään?
Lasilevy? Lasiliikkeessä leikkaavat mittojen mukaan ja hiovat reunat.
Lasilevyllä päällystttyjä mäkin olen nähnyt ja ne ovat ovat olleet originaalikunnossa. Ei mitään uudelleen maalattuja. Siihen paikkaan sopivat hyvin. Ja penkit oli päällystetty räsymatoilla
Toi Hoyabellan toisen linkin ovesta pöytä -linkki, jossa on kahvipapuja siellä välissä on aivan upea!
pitäiskö hankkia paremmat lasit; minä katoin ne kiviksi:)
oioi kuinka ihania ideoita! Piähän tässä alakaa jo kohta savuta!Koitin lukea ja hengessäni suomennella ja olin ymmärtävinäni että kahta kaapinovea rinnakkain tuo papupöydän rakentaja himoitsi jotta kattaus mahtuisi paremmin. Ja mullapas sattuu olemaan myös ne!EI MUUTA KUN UKKOA PUHUMAAN YMPÄRI. Meillä nimittäin hänelläkin on tärkeä rooli sisustamisessa.Kun se tuleva tupa on aika tilava eikä sinne kuitenkaan paljon muuta tule.120-vuotias torppa.Mietin oisko jotenkin himmennelty pinta vähemmän moterni?On meinaan niin syviä onkaloita pinta täysi että sinne tulisi aikain saatossa kaatumaan yksi jos toinenkin kaffetuoppi ja mitäs vanhat maalit siitäkin tykkäis. Kiitos kaunis upeista vinkeistä teille kamut!Mietintämyssyn alle myös jalka-asiat. Onkohan kallista menoa lasikaupassa,mietin itessein.Saapa nähdä kuina ensi yönä uni tulee…KIITOS AVUSTA KAIKILLE
Maksaruoho: Kyllähän sinne kuule kivet (ja sellaset ihan supisuomalaiset pikkukivenmurikat) sopii ihan yhtä hyvin. Soraa, hiekkaa tai hiekkaa ja kaisloja…Ja ajatus tollasesta tilasta lasin alla, sinnehän voi laittaa ihan mitä vaan mikä ei ihan heti pilaannu: Katajan/männyn/kuusen oksia joulun aikaan, helmikuussa kuivia koivunvarpuja, pääsiäisen aikaan erivärisiä tai yksvärisiä höyheniä, kesällä kuivakukkia tms., tai valkoisia wanhoja pikkupitsiliinoja, syksyllä värikkäitä lehtiä, tulevaa talvea ajatellen vaikka kanervan oksia (erikaa) ja taas seuraavaksi jouluksi vaikka sekalaisesti joluvaloja!
Ihana idea, tuossahan voisi muuttaa lasin alle mitä tahansa , vaikkapa vuodenaikojen mukaan!
…Tage ehti taas ensin, mutta samat mietteet:D!
Miten nii taas? Olin vaan nopeempi kirjottaan, rakas ystäväiseni! =DDD!
(On näköjään ihan samanlaiset ajatukset!)
Pöydistä puheen ollen, sain juuri tuunatun pöydän takaisin ja olen enemmän kuin tyytyväinen
kyllä on ihania ideoita.Meidän muuttoaika on viä ihan hakusessa eikä näissä tiloissa vielä pääse operoimaan, mutta tämä talvihan on vain aikaa jolloin koitetaan selvitä hengissä ja suunnitellaan tulevaa.Komia on tuo Lumin pöytä, on syytä olla mielissään.
Valitettavasti en ossaa kuvia tänne panna mutta kerronpa yhdestä pikkujutusta. Ostin aiv tai viinipullon metallikorissa ja pesin sen hyvin. Haarainen jäkäläinen ksa sisään ja hempeät ledit sen päälle keveästi. Tuli jouluni lempikoriste!
Lumi. Älä tyydy olemaan vain tyytyväinen. Ole ylpeä! Pöytä-raasuhan oli kaameassa kunnossa, mutta taitavissa käsissä muuttui Hienoksi! Kyllä kelpaa nyt kahvitella isommankin sakin kanssa.