Vanhan p-netin tietokanta

Mitenkäs sinne vanhalle Orkidea puolelle pääsee??Minä en ainakaan löydä.Vai onko kaikki vanhat kuvat ja ohjeet hävitetty?Jos niin on,se on tosi kummallista ja hävytöntäkin jos kaikki mielenkiintoinen keskustelu on poistettu.täh?

Etusivua kun rullaat ihan alas, siellä on linkki (se 2007-loppuinen)! :slight_smile:

Rullaa ihan etusivun alalaitaan, siellä on pienellä linkki (päivämäärä) vanhoihin ja tosivanhoihin keskusteluihin. sieltä toimii ihan vanhaan malliin. Jotkut sinne vielä kirjoittelevatkin...

Olettehan huomanneet, että etusivulle saa nyt juttua pitemmältä ajalta sen viestien ruudun alalaidasta, kun napauttaa kohtaa kaikki...hymy

En löydä näillä ohjeilla vanhoja sivuja, vaikka kaikki etusivun alaosat käyn läpi. Tyhymä minä.

Lisäksi, jos tuo entinen puutarha-keskustelupalsta oli huono, niin tää on huonompi. PÖH

Valama, koitapas vielä kerran tuolta etusivu/aiheet -sivun ihan -ihan alareunasta, sieltä löytyy teksti "vanhat keskustelut" ja pari päivänmäärää perässä. On se siellä, usko vaan...

Siis Valama, kun olet Puutarha.net sivulla, klikkaa ylhäältä palkista Keskustele ja kun tulet tälle Keskustelukanava-sivulle , sitten vyörytät alas. Siellä lukee Vanhat keskustelut  14.4.2002 ja  23.3.2007 . Klikkaa niitä jompaa kumpaa, miten vanhoja viestejä haluat lukea.

Siellähän ne..vanhat keskustelut..kukkanen Itse olen laittanut suosikeihin P-netin avautumaan vanhalle puolelle, josta haen tarvitsemani tiedot.hymy

Tietääkö kukaan Brysselissä mitään orkidea paikkaa? Mielummin sellaista, missä olisi hyvä valikoima kasveja myytävänä.

Brysselistä näyttäisi löytyvän tällainen aarre: VelvetCafe, orkideakauppa.

"Ihanteellinen sijainti Brysselin sydämessä, pitkälle erikoistunut "paratiisi". Sadoittain orkideoita yhdessä muiden trooppisten kasvien kanssa. Tämä on todella ainoa paikka Euroopan sydämessä, missä voit löytää tällaisen valikoiman tropiikin orkideoita.

Voit vain piipahtaa teehuoneelle ja jos sää sallii, niin puutarhassamme.

Tule ja löydä tuoksujen, muotojen ja värien uusi maailma!

http://www.velvetine.be/

161 Chaussée de Charleroi 1060 Bruxelles

Kauppa avoinna ma 14-18.45, ti-ke 10.30 - 19.00, to-la 10.30-19.00 ja su 10.30 - 19.30"

Sivut on päivitetty 10.03.07, joten liike siis lienee edelleen olemassa.

- Akerne Orchids olisi myös käymisen arvoinen paikka, mutta on Brysselistä noin 45 km.

Mummolle (tai mummon kuriirille) mukavaa matkaa Brysseliin!

(Tiedän, ettei viestini kuulu oikein mihinkään, mutta tehdäänpäs aasinsilta Brysselistä Teksasiin.)

Ystävätär Teksasista lähetti kuvia tyttärensä häistä, joiden teemana oli Japani. Kakku ei pääse kuvassa oikeuksiinsa, kun keskellä olevan lyhdyn valo ei näy, oli kuulemma hieno hämärässä huoneessa.

(Tämäkään viesti ei oikein kuulu minnekään. En viittinyt sitä perhoskämmekkäänkään laittaa, vaikka niistä on kyse.)

Enpä ole ennen nähnyt, että phaleja myydään kukkien lukumäärällä. Siis yleensähän lapussa lukee 1-vanainen, 2-vanainen jne. Eräässä suuressa market-ketjussapa myytiin yllätyksekseni 3-6 kukkaisia phalaeonopsis-orkideoja puhetta, eli koko kasvissa on vanassa / vanoissa yhteensä 3-6 kukkaa!!! Se kukkien lukumäärähän on kuitenkin helpommin vaihteleva kuin vanojen lukumäärä... Ja enpä muutenkaan maksaisi 15€ phalesta, jossa on yhteensä 3 kukkaa... Tai sit mä vaan olen tyhmä, enkä ymmärrä tätä... naurua

Onkohan niistä varmuuden vuoksi käyty vielä ylimääräiset kukat nyppimässä pois, että on sitten vain 3-6 kukkaa silmän isku  Pussisäilytyksellä pimeässä nurkassa ei ainakaan nuppujen aukeamista tarvitse pelätä...

Tänään marketissa käydessäni törmäsin samaan tekstiin: 3-5-kukkainen Phalenopsis 10,90. Niissä oli vaan yksi vana=>halpistuotantoa. Eihän niissä kasveissa mitään vikaa ole, mutta tuo ilmoittelutäh?.