Voi herttimunleijjaa miten ihana tuo Natasha on :3…ja se on tosiaan hempukka. Sain tänään postissa ensimmäiset verenpisaran pistokkaat,siniset enkelit kiitos raya Valikoimaani jatkossa haluan ehdottomasti joskus tuollaisen hempukan…kunhan nyt ensin katson miten pärjään naiden ensimmäisten kanssa.
Cecile uudemman kerran
Ovat kauniita, kaikki.
Kun ei kukita niin koreilkoon sitten lehdillä. Tom West ja Janice Perry’'s Gold
+Auri+ lle tiedoksi pieni Alwin kukkii 4 llä kukalla ja ihania pyöreitä joulupalloja oottaa vieressä vuoroaan.
Joku aika sitten väitin ettei mulla ole Swingtimea, mutta olipa sellainen olemassa. Siihen aikaan se oli pystysuorassa kasvava ja hämäsi siten minut.
Tämän kesän pistokkaasta kasvatettu ,eka kukat,Winston Churchill.
Dollar Princess,vähän pienemmät kukat.
Varhain keväällä tilasin erilaisia isokukkasia keijukaisia. Kun ne sain, olivat pari senttisiä pienenpienen
kasvinalkuja.
Kaikki 9 selvisivät hoidostani, ja nyt ovat noin 30-40 senttisiä ja osa kukkii mitä uskomattomin kukin.
En tietenkään muista nimiä ja ne pienet nimikyltit on joku parrakkaista nelijalkaisista varastanut.
Ovat olleet ulkona toukokuun alusta lähtien, melkein täysin varjoisessa paikassa.
Olisi kyllä tarkoitus yrittää talvettaa, mutta katsotaan nyt miten käy.
Ekaa en edes arvaa, vika lienee Holly’s Beauty, mun lemppari Koita ihmeessä talvettaa, ei se ota jos ei annakaan. Jos onnistut, on sulla ensi kesänä isot, upeat kasvit ja paaaljon kukkia.
Nyt just jysähti päähän että oon vallan unohtanu Tilhiskille kertoa että arvaappa montako nuppua Natashassa on ? —Varmaan sata ainaski, kooltaan hän on vielä melko pieni, mutta nuppuja on hurja määrä. Niin että Kiitos, kiitos ja kiitos.
Chalilla on aivan kerrassaan hurmaavia Fuchsioita
raya, sinä olet sitten hoitanut sitä hyvin Mulla ei Natasha edes lupaa nuppuja, saa nähdä kukkiiko ollenkaan. Se on raukka kokenut kovia, tippunut pari kertaa ja oksia mennyt poikkikin. Ja koska se on sellainen ruikelo, se on joutunut odottamaan vuoroaan pisarahyllyn pimeimmässä osassa, muiden takana. Edessä saavat olla ne jotka kukkivat. No, kyllä mulla riittää kukkivia pisaroita ja olen ihan tyytyväinen jos Natasha jaksaa sitten ensi kesänä kukkia.
Ensi kesäksi on kyllä tehtävä lisää hyllytilaa pisaroille. Ei sitä keväällä uskoisikaan mihin mittoihin ne pienet taimet pystyvät kesän aikana venymään, ei vaikka on just edellisvuonna omin silmin nähnyt. Enkä minä raaski leikata niitä enää sitten kun nuppuja alkaa näkyä.
Voi kamalaa kun on hienoja pisaroita teillä…
Heydon
Pegasus ja Lady in Black
Maxima ja Ice Maiden
Kauniita pisaroita mun pisaroista Blue Sarah on tehnyt ensimmäiset kukkanuput ja odottelen nyt innolla niiden aukeamista
Aviator
Ihana tuo Heydon Täytyy pistää nimi muistiin niin olen sitten käsi ojossa jos joskus pistät siitä pistokkaita jakoon
Täällä tuulee tänään niin navakasti ja harvinaisesta suunnasta, sen seurauksena yksi jos toinen pisara on jo pudonnut. Ihme kyllä kaikki vielä ehjiä. Täytynee mennä laittamaan kiviä painoiksi ettei tule vahinkoa.
Mä mietin ihan samaa kuin Tilhiski jo eilen kun näin jutin laittaman kuvan Heydonista käsi on täälläkin ojossa jos joskus pistokkaita jakelet.