Katso myös: Verenpisara, Fuchsia
Alkuperäinen kirjoittaja: Miikos
Vastoin tapojani olen vesikippoon tyrkännyt aika pitkän oksan Aurores Suberba ja se on alkanut kehitellä juuria. Jos vaihto kiinnostaa niin laitapa hölöä
Aurores Suberba varattu
Annabellen pistokkaita huhuilen.Olisko kellään?Vaihossa nimellisiä pisaran pistokkaita.
mm.Blue Angel,Göteborska,Alwin,Seventh Heaven jne.
Haluaisiko kukaan ottaa isokirjopeippiä vaihdossa verenpisaran pistokkaisiin? Näistä saa nopeasti lisää pistokkaita ja nämä menee terassilla tai kuistilla kesällä ulkona esim. kesäkukkien täytteenä. Tosi kaunista esim. vaal.punasen kerrotun petunian kanssa. Käy myös huonekasvina.
Ottaisin vaihdossa jotakin nättiä verenpisaraa. Blue Angel olis huippua, mutta muutkin käy. Omani Angelini meni talven jäljiltä pistokaslisäkseen ja pidän peukkuja
Löytyisikö vaihtoon pystyn tai puoliriippuvan pisaran oksia, ei tarvitse olla valmiiksi juurrutettu? Erityisesti hempukkaa (vaaleanpunainen, valkoinen, pinkki) haikailen edesmenneen Annabelin korvikkeeksi. Vaihdossa tarjoaisin esim. pelargonin juurruttamatonta pistokasta. Swanland Pink, Ruby Rosebud...?
Juurtunut pikkuinen Bella Rosella etsii kotia.
Impukka, minä ottaisin ellei ole jo varattu
OK! Pistäppä osote yv:nä
Vaihtoon kaks Heydonin juurellista pistokasta.
Toivoisin Visteriaa,Lumikkia tai Sinikämmentä.Tai jos tarjolla jotain muuta hurmaavaa(EI PELARGONIAA!)
Hep Karvari, laitoin yvn
Heydonit menneet hyvään kotiin
Karsin Darreen Dawn´sta pari alimmaista oksaa, koska kasvatan sitä puumaiseksi. Haluaako joku juurruttaa? Jos, niin pukkaa hölöllä.
Kukaanko ei ole innokas juurruttamaan? Itse en ala.
No pane tänne yks Mä panen vaihtarin sit joskus
Mie alan.
No hölöt vievät ensin eli jade ja raya sorry
Jouvvun leikkelemään Seventh Heavenin latvoja ku sulukee jo kulukureitin.Kahelle ainaski.
Vaihtoon haluaisin vielä Sinikämmentä tai jotaki ihanaa sinistä kellokukkaa.
Sinikämmen etusijalla.
Miulla olisi Sinikämmeniä vaan ne ovat pakettikokoa ainoastaan tämän kesän taimet on kirjeenä lähetettäviä ne kun ensimäisenä kesänä tekee vain sirkkalehdet toisena keväänä tulee eka kasvulehti ja juurenniska paksuuntuu pian ettei mahdu siihen kolmeen senttiin.
Kukintaikä alkaa siinä kolmen vuoden paikkeilla.
Lisäksi vasta kukkiessa paljastuu onko sininen, valkoinen vai vaaleanpunainen kukka. Valkoiset on kyllä miusta kauneimmat.