Köynnöspinaatin pieniä siementaimia näyttää olevan joitakin. Kokoa "kulkee kirjekuoressa". Onko kellään mielenkiintoa vaihtaa johonkin ?
Nuu, laitoin sulle hölöä...
Hakusessa olisi muutama elefanttivalkkarin kynsi ja talvivalkkarin itusilmut/pienet kynnet. Vaihdossa on tarjota erilaisia siemeniä, esim. kurpitsa + muut hyötärit, perennoja, jne.
Ostin cittarista punaisen irtolili. Maksoi 30 senttiä. Siitä kylvin muutaman. Ei vielä maanpinnalla, mutta kun tutkin niin itäminen on alkanut. Siitä pääsee nopeasti alkuun. Suippopaprikaakin ostin ja kylvin siitä siemeniä.
Ciliä minä sieltä cittarista ostin. Sori kirjoitusvirhe.
Siirsin kysymykseni tänne kun täällä näköjään oli tälläinen…
Vielä ei ole ihan ajankohtaista, mutta löytyneekö keltään avomaankurkun siemeniä CUBANA F1, GREEN FINGERS F1 TAI PARNER FI?
Löytyisikö ananaskirsikan tainta tai pistokasta vaihdettavaksi?
Neuvotellaan YV:llä.
Kurkunsiemenet Kinesisk Slange, Boothby’s Slange ja Crystal Apple sekä gurkmelon Carosello -siemenet valmiina kirjekuoressa. Lähtevät ensimmäiselle joka huutaa hep!
Päiväykset 2012-2014.
Hep!!!
Siis Kaisaliisalle…ahne oon.
Olikohan ihan pakko laiskan huutaa hep, kysympähän vaan. Jos tulee muita huutajia, niin luovun.
Kaisaliisa, Mistä olet hankkinut Crystal Applen siemeniä? Saako niitä Suomesta jostain vai joutuuko tilaamaan ulkomailta?
Se on mun mielestäni parempi kuin sitruunakurkku, mutta en ole löytänyt sen siemeniä Suomesta.
Eikö omena- ja sitruunakurkku ole sama asia?
Sitruunakurkku on kellertävä, ja Crystal Apple on melkein valkoinen. Richmond Green Apple on myös saman muotoinen, mutta vihreä.
Edit: Kun noita kurkkuja kuukkeloi, niin löytyy myös keltaisia kurkkuja nimellä Crystal Apple. Minä kasvatin jenkeissä sekä Lemon, että Crystal Apple kurkkuja ja ne Crystal Applet oli selkeästi vaalean vihertäviä verratessa Lemoniin, joka oli vaalean keltainen.
Nyt himottais saada Dragon Eggin siemeniä jostain, kun näin kuvan siitä.
Vähis, laita osoitteesi!
Crystal Applen siemenet ovat Mr. Fothergill’sin. Tulivat jonkin muun tilauksen kautta, mutta en millään muista mistä firmasta varsinainen tilaus oli.
Minä laitan ysäriä Kaisaliisa.
Hyötykasviyhdistys myy Suomessa siemeniä nimellä Cristal Apple.
Tarvitsisiko joku Bulgarian Carrot-chilin pieniä taimia? Kolme ylimääräistä.
Löytyisi myös Balkonzauber tomaatin pikkuisia taimia myös 5
JenniJ.J. laitoin yksäriä.
Yksi Bulgarian Carrot ja kolme Balkonzauberia vielä vailla kotia!