Helmat on silitetty.
Tällä on nimikin, Campanula Evert Nilsson, kertoi Tette. Evertti on siis hianohelma.
sinilaukka.
Valk. laukka.
viherpeukalo… sinulla on Campanula Evert Nilsson! (klo 22.52!) Hieno!
Saa nähdä kukkiiko minun Evertti tänävuonna…
Toivotaan,että sinullakin Tette tulee helmat ojennuksessa kukkia.
Ja nyt . Hyvää Yötä.
Hyvää yötä Viherpeukalo ja kiitos kauniista kuvista, tosi ihania kukkia… nuo laukatkin
Olipas ihana heinä preeriallasi! Mikähän se oli?
Kiitos peukuille. Tuomipihlaja, arvelen että olis pyöröpallohäntä, mutta en yhtään oo varma. mulla oli nimilaput joka heinäpurkissa, mutta jätin pois istutuksen yhteydessä, kun alkoi tuntua, että ne laput rumentaa sitä aluetta. Useimamt heinätupsut kylvin sisälle ja ovat Ruissalosta tilattuja siemeniä.
Hienoja pihakuvia…sun vahakukkakin on jo intoontunut
Onko pyöröpallohäntä monivuotinen?
Mulla on kovasti samannäköinen heinä Raralta: Harsvans Bunny Tails nimeltään. Jos se on sitä, niin kai yksivuotinen.
Jatkan tässä joitakin kuvia.
Mutta ensin, kesä taipuu lopuilleen, viinimarjat alkaa punastua, kirsikat samoin ja saskatoonit saada väriä ja sehän merkitsee syyskesää. Syyleimutkin alkavat kohtsillään kukkia. Mihin se kesä sitten oikein menikään. Odotteluun, että kesä tulis ja olis lämmintä.
Liljat alkavat hiljalleen kukkia.
Tässä nimetön kaunotar, korkea ja komea. Onkohan tämä kellekään tuttu? Kyselin jo tuolla liljojen tunnistuspalstallakin.
Vieressä on nimisäle, lilja elodie y, ja sain joltakin (pisamakellolta?) taimenvaihdossa Viippulassa. Google antaa elodiesta vallan toisenlaisen kuvan.
Kanadanliljat on myös kukassa, tykkään erityisesti niistä.
jatketaan kellokukilla.
ämä akunotar lähettää terkkuja Viipulle. Pelkäsin jo hukanneeni sen, mutta kukka paljasti.