Pepino ,mikä viiniköynös sinulla on? Talvetatko sen jossain Thermo-ruukussa vai oletko vielä pohtinut asiaa? Minulla on kylmäkasvarissa Zilga maapohjaan istutettuna ollut n 10 vuotta.. Pakkaspeitolla olen vain talvisin suojannut. Zilga on yksi varmimmista lajeista tänne 6.vyöhykkeelle.Siellä etelässä on sitten vaihtoehtoja runsain mitoin.