Pisaralehdellä et arvaa miten miun hyvin suunniteltu rikos toimi käytännössä.
aamulla mennessä näin talkkarin ja pari muuta siellä päädyssä jottai tutkivan ja huomenten jälkee kysäsin vaa että mitä hyö tutkii,no koko hemmetin virastotalossa ei ilmastointi toimi ja että sinne jäätyy jne. JA samaan syssyyn talkkari tuumas että tuokin villiviinin rohjake on työntyny siihen ulkoyksikköön( joku semmonen iso pömpeli seinässä),eli revittävä irti , no miehän olin heti valmis vähä jeesaamaan.
että näinkin voi käydä.
Muhahaa, kai tarjouduit heti jätesäkki avoimena apuun ja nyökyttelit niille , että "joo, tätä kannattakin raivata heti vähän reilummin, tai muuten se on jo ens kesänä kasvanut takaisin ilmastointirööriin" ja tarjouduit kiikuttamaan jätesäkin vielä pois roskikselle (=autoon)
Pisaralehdellä ,eläpä huoli , talkkarin joku apupoika oikeesti aiko johonki pommisuojaan viijä kassillisen minnuu varten pois vähä piiloon.
En tosin kerenny lähtiessä tarkastamaan , tuli pirun kiire bussille muutenki , mut raapasin mie muutaman oksan taskuun jo sillon aamulla.
siinä on hirveesti kiharoita…onx se se joku imukärhö jottain?
Sain pätkän imukärhivilliviinistä ja tokihan se oli pistettävä palasiksi ja johonkin. Hätäpäissäni tökkäsin ne multaan ja viileään huoneeseen, tässä lopputulos. Kannattasko nämä viedä pimeään kellariin, en nimittäin haluaisi asua viidakossa keväällä. Kissatkin on näköjään käyneet tutkimassa, kun on karva jäänyt.
Imukärhivilliviinini oli lähtenyt karkuun, uusiin maisemiin, vetelin rönsyjä irti ja kappas niissä oli juuria…
Haluaako joku kokeilla? Nakkasin vesiastiaan, ovat muutoin matkalla kompostiin.
Viinit saivat kodin…
Villiviiniä olisi tarjolla, muutama metri oli maanpinnassa kasvamassa ja on täynnä juuria.
Minulle kyllä kelepais villiviinin alku, jonkin aikaa olen siitä jo haaveillutkin. Kai siitä sais semmosen kivan kaariportin vähän varjoisampaan kohtaan?
Valtsua lähestytty Hölöllä
Mä oon limpannu menemää Imukärhii viimekuussa paljon.
Ku levisi liikaa seinillä.