Vuodenaikakuvia: Joulukuusi

Tämmönen tänä vuonna. Murkkuneiti valkkas koristeet, hopeaa ja cocacola- joulupalloja…

Kauniita kuusia taas. Mun kuusikuvat meni ketuilleen. Pitää yrittää huomenna uudelleen :frowning:

Vähä vinossa se o, mut ei sen nii välii

Tähän on nyt tultu… muovikuusi siis pakon sanelemana. Jos ei olis lapsia, ei meillä olis varmaan kuusta ollenkaan. Lasten koristelema, valotkin on lasten laittamat:) Ainoastaan latvatähden olen itse laittanut.

Meiltä edelleen puuttuu takka kun sopivan mallista ei ole löydetty mutta kuusi sopii sen tilalle mainiosti!

Meillä myös vanha tekokuusi, kun isäntä ei siedä oikeaa kuusta. Myös muutama saatu joulukukka piti heittää tunkiolle, kun alkoi niin kovasti aivastelemaan.

Samanlaiselta näyttää kuin aina ennenkin, vaikka on kyllä ihan aito luonnontuote.

Teillä on ollut tuuheita kuusia, meidän kuusi oli kuin aurauskeppi :wink: Pikkupoikien laittamat koristeet.

Kuusi on pääosassa, kun jäi lameetkin laittamatta:)  Kyllä kuusesta vaan tulee niin ihana tuoksu tupaan, ulkoa tullessa sen oikein huomaa.

Tässä meidän tämänvuotinen kuusi. Ei oikein kokonaista kuvaa ole puusta mutta 2 puolikasta kyllä

Parempi myöhään kun ei ollenkaan :)

Tunnelmallinen kuva :slight_smile:

Tänä vuonna väri on hopea…

Tänävuonna kuusessa on vain valkoisia ja ja kirkkaita palloja sekä itsevirkattuja lumihiutaleita sekä uudet lämminvalkoiset energiaystävälliset ledivalot.

Komeita, hillitysti koristeltuja kuusia olette laittaneet. Kuvaakohan tuo koristeiden laitto millään lailla ihmistä?  Tänä vuonna tämä tuli hankittua taas tutulta sotkamolaiselta kuusikauppiaalta, kuten aikaisempinakin vuosina. Viljelty kuusi, jossa neulaset pysyy tosi tiukasti.

Joulukuusi

Kaadettiin pihalta ja ripustettiin olohuoneeseen.

Huu… mistäkautta saitte tuo jätin sisälle?

Ulko-ovesta ja eteisen läpi :slight_smile: Meidänkin kuusessamme on “Lämpimän valkoiset” led valot …

Mahtavatko neulaset riittää Nuutinpäivään, kun nyt jo varisevat tästä nuorison koristamasta kuusesta?