Laitetaanpa taas tämä kuusikysely tänne. Eli laittakaas kuvia kuusistanne
Tässä tulee Jonin kuusi -09
Laitetaanpa taas tämä kuusikysely tänne. Eli laittakaas kuvia kuusistanne
Tässä tulee Jonin kuusi -09
Minä en saa kameralla minkäänlaista tunnelmaa tähän tekokuuseeni. Oikeasti näyttää kauniilta ja tunnelmaiselta, mutta kameran kuvassa todella kylmän ja tylyn näköinen.
Olohuoneen katonrajassa on joulukuusena myös tällainen.
no,mutta eihän se nyt ihan karmee ole,tekokuuseksi.
Mitähän jos kokeilisit kuvan ottoa iltapäivällä,kun hämärtää…niin ja toisesta suunnasta?
Olohuone on aina hämärä, mikään vuorokaudenaika ei auta, aina yhtä tyly kuva salamalla, ilman salamaa taas ei saa mitään selvää. Kuitenkin kun nyt menen kuusen viereen, niin se näyttää tosi kauniilta kimalteiselta kuuselta valoineen ja palloineen.
Tässä meidän kuusipuumme. (Vähän harvahko, mutta omasta pihasta, alkaa hyvät kuuset loppua... ja tuuheammaksi leikellyt on vielä liian pieniä) Ja kuten huomaatte, luonnottaret on vielä maalaamatta tuonne seinälle.
Tänä jouluna kuusen latvaa ei korista tähti vaan tällainen Valon neito, jonka tein ennen joulua. Hameen päällyshelma jatkuu nauhoina, jotka laskeutuvat ympäri kuusta alas asti.
Upea!
Poppiuksen kuusi todella upea, katteeksi käy
Yritin taas tänäänkin etsiä jo olemassaolevaa ketjua joulukuusien kuville mutten edelleenkään löytänyt. Voisin vaikka vannoa että aikaisemminkin (viime vuonna?) oli joulukuusista kuvia, ja muistelin että ne olisivat ollet jossain erityisketjussa. En löydä Ehkä olivat vaan jossain yleiskeskustelussa ?
Kyllä tosiaan on Poppiuksen kuusi kaunis. Meillä ei ole joulukuusta tänä vuonna ollenkaan, eka kerta sitten v. 73. En ole sitä kyllä kaivannutkaan, kun matkoilla oltiin.
Jumankekka, UPEA! …Onneksi ei tarvii olla kateellinen, kun tiedetään että Poppius on taiteilija!
Mieletön tuo Poppiuksen Valon neito!!
Kiitos. Laettakee nyt muuttii niitä kuusikuvia. Kuusiketju oli ihan varmana viime vuonnakin, mutta liekö häipynyt bittiavaruuteen…
Ei kait sun kuvan jälkeen viitti omasta kuusesta kuvaa laittaakaan =)
Höpö höpö!
Poppius, olisi kiva nähdä vielä kuva koko kuusesta! Lupaan laittaa kuvan meidän kuusesta viimeistään huomenna…
Se on tuolla ylempänä.
Poppiuksen Valon neito on kyllä jotain niin upeata, etten muista nähneeni mitään kauniimpaa.
Meidän kuusi on tällainen tekokuusi, koska aidolle olen niin oireileva...
Mä oon koko illan ihaillut noita kynttilöitä. Ne on niin kauniin kuusessa ja koko olohuone kylpee kellertävässä valossa
Kun lapset tulivat aattona joulunviettoon, totesivat vain, että kuusi on samanlainen kuin aina ennenkin. Ja onhan se, kun lähes kaikki koristeet ovat vanhoja, suurin osa palloistakin kai omasta lapsuudenkodistani peräisin.