... ja viimeinen rutistus...
Voi että on hienoja!
Kauniita ovat. Itsekkin tullut joskus harrastettua maalaamista. Nyt jäänyt kyllä tosi vähälle. Mutta en minä noin hienoja osaa… Ole vain tyytyväinen
Vielä muutama kuva kylän raitilta...
Hienoa! Minäkin olen joskus ollut tuollaisella maalausviikonloppuretkellä. Maalasimme kimaltelevaa merta. Pitäisi mennä uudelleen.
No sai siellä ainakin arviointia ja tietoa, mikä hyvin ja mitä olisi voinut tehdä toisinkin, missä olisi kehittämisen varaa… Tietysti ihan mukava, että tietää, mitä voi, ja miten tehdä. Eka kurssi ikänäni. En ole ollut koskaan millään kurssilla. Itse vaan omin nokkineni säveltänyt.
Annabella, tuu ensikesänä tonne…
Kaunista vanhaa aitaa..
....... jännä kivinen talo... siis OIKEA Kivitalo..
Maalais-idylliä...
... ja omia Joutsenlampia, joissa Joutsenet on aina paikalla, ihan omatekoisia.
Romanttinen aitta lupiinien keskellä...
..... ja kukkivia kallioita..
Kauniita kuvia, molemmat, maalatut sekä kuvatut!!!
Kaikenkaikkiaan, loma oli erittäin mukava ja antoisa. Tosin työt jäi vielä sinne, menivät näyttelyyn Saaren kirjastoon. Tuttu tuo sitten joskus, kun tulee tänne päin. Miniä sanoi, että sait sentään kuvat mukaan, johon vastasin, etteivät onneksi kameraa takavarikoineet... Loma sää oli juuri perin suomalainen kesä, vettä satoi ja sääsket kuppasi..
hienoja töitä.olen aina ajatellut mitä taiteilija tuntee sisällänsä kun tuollainen työ on valmis.kerro vuokkis!
Siinä se vitsi onkin, iesteri! Hyvin sekavia tunteita! Toisaalta on helpottunut ja iloinen, että sai urakan valmiiksi mutta takan taas useimmiten on juuri se kamala itsekritiikki… Ei osaa olla tyytyväinen tulokseen, vaan huomaa tuhat ja yksi vikaa, jonka olisi halunnut olla toisin, eikä osannut… iik… Krääk… !
Hienoja kuvia, sekä maalatut että kameralla kuvatut! Vuokkiksella on selvästi lahjoja molempiin hommiin.
... Kiitos! Tykkään kaikesta kivasta, siis harrastuksena. Ja jos työkseen joutuisi tekemään, menisi siitä jo hohto!
Vielä on lomaa jäljellä ja harrasteiden jatko oli mahdollista. Tämä syntyi kotona valokuvan perusteella. Kuva näkymä Lappajärvelle tammikuussa 2005
Ihana taulu! Kädenjälkeäsi on ilo katsoa. Kaunista taidetta Vuokkis !
Ei muuta kuin kehysliikkeeseen ja privaattipaikalle kotiin.
Kiitos! Tämä on menossa pojan perheen mökille. Kunhan nyt kunnolla kuivaa ensin. On ollut tilauksessa ainakin pari vuotta. Viimein sain itseni skarpattua tuon tekoon.Varmaankin loma-leiri innoitti aloittamaan.
...juu, ja kannattaa jatkaa Vuokkis harrastusta (itsekkin maalailen ja mikään ei ole sen kivempaa, teen enempi talviaikaan).