Meidän pihassa on kaksi ongelmaa. Ne ovat pyykki- ja mattoteline. Pyykkiteline on varmaan kuusikymmentäluvulta, sellainen pyörivä maximalli ja mattoteline on naapurin kaatopaikkakuormasta pelastettu alumiiniputkirekkule, johon olemme kiinnittäneet kottikärryn pyörän siirtelyä varten.
Joten voitte kuvitella että mitään silmän iloja eivät ole.
Olen kauan haaveillut yhdistetystä pyykki- ja mattotelineestä, joka olisi vielä kauniskin. Joskus olen nähnyt kuvissa sellaisen mattotelineen, joka oli tehty puusta ja se oli kiinteä.
Kun siivoaa ja pyykkää ei haluaisi kauas kulkea painavan lastinsa kanssa joten sijainti olisi välttämättä lähellä jotain ovea - eikä sellaisiin paikkoihin halua mitään hirvityksiä.
Onkos kellään oikein kuningasajatusta tähän?
Ite olen miettiny tuota samaa asiaa, tosin vielä aika pintapuolisesti. Yhdestä ideasta en pääse eroon: sellainen kaupan tavallinen pyykinpuisteluteline ja sitten isäntä sais tehdä telineestä jonkin matkan päähän kaksi yhteen hitsattua tolppaa, joista lähtisi narut. Narut olisivat kiinni toisesta päästään sellaisessa tangossa jossa olisi koukut, jonka voisi sitten laittaa matonpuistelutelineen päälle kiinni. Meillä ei ainakaan ikinä ole ollut tarvetta samaan aikaan puistella mattoja ja kuivata pyykkejä.
kukaan ei varmastikkaan tajunnut selityksestä mitään, mie järkkään kuvan
Hyvä idea, ja helppo toteuttaa keneltä tahansa. Ei tuota olis vaikea tehdä puustakaan, kun vähän näkee vaivaa liitosten suunnitteluun ja toteutukseen, ja laittaa muutaman vinotuen.