Yrttiherran hämmästelyt (III)

Värillä ei ole väliä,kunhan se on voimakas,sanoo Yrttiherra.

Tässä oli viime vuonna ns. nurmikko. Tänä vuonna en oo leikannut kertaakaan,en tosin ole kylvänytkään mitään. Tää on ihan hyvä näin.

Taikametsän tuija

Pienikin on kaunista

Kerronpa Yrttiherra miksi kannatta viedä kuvia näyttelyihin ja kilpailuihin, siksi että kaikki ihmiset saa ihastua ja nauttia aikaansaannoksistasi, se on vähän samanlaista kun katsoa maalauksia, sitä nauttii kun näkee jotain kaunista ja kaikki ihmiset ei omaa tällaista taitoa, mutta me nautimme kun saamme katsoa. Ihastuin heti kuviisi kun nuorempi tyttäreni harrastaa valokuvausta ja teidän kuvissa on jotain yhteistä. Minä maalaan tauluja ja vien niitä yhteisnäyttelyihin että muutkin saavat tykätä niistä. En ole pitänyt omaa näyttelyä, kun ei ne minun mielestä mitenkään niin erikoisia ole, mutta harrastuksena maalaus on ihan mukavaa. Toiselle tuotettu ilo on kaksinkertainen ilo itselle:))

No juu juu,näyttelyt on ihan ok,ei siinä mitään,mutta kilpailemaan en ala! Ja näyttelysuurennoksiin noiden mun kuvien tekninen laatu ei riitä. Eikä niissä oo mitään juontakaan,kuva sieltä,toinen täältä,räps,räps 
Joten saisinko nyt olla osallistumatta mihinkään? Saatan kohta ahdistua ja hylkään koko kameran  

Mikä tuo taikametsäntuija onkaan? Metsässä taitaakasvaa samoja ja nimeä oon miettiny…

Minkäköhän ihmeen takia mä oon siihen tuija kirjottanut…? Kyllä mun selja on ollu tarkotus siihen kirjoittaa… Mulla on toi pää tollanen…öö…harva toisinaan :smiley:

No hätä. Itse asiassa luulin sitä vitsiksi, jonka kaikki muut tajuavat:)

Iltalenkin teema tuntui tänään olevan vaaleanpunainen

Apilassa sama homma

Kumpi se on vai onko kumpikaan?

Vihreästi sävähtävä keltainen?

Tämäkin jotenkin tarttui silmään,en oikein tiedä miksi.

Tämä kaveri parkeerasi käsivarrelle. Anteeksi karvainen kuvausalusta.

Joskus on parempi jättäytyä taka-alalle.

Oikein kaunis valkoinen perhonen! Se valkoinen kukka taitaa olla rohtovirmajuuri (tai lehtovirmajuuri)

Hupsista!

Huikeita kuvia Yrttiherra!

Voi raasu parka…aivan mahtava kuva !

Nättiä kuvia Yrttiherra, millä kameralla kuvaat?

Ihana tuo pinkki kärsämö edellissivulla! Mulla on oikein hohtavaa punakärsämöä itellä, ja tienposkessa kasvaa ihan luonnon vaaleanpunaista versiota. Ajattelin käydä sieltä polkaisemassa kaveriksi omalle pihalle :wink: Mitenköhän nuilla luonnon omilla värimuunnoksilla, jos niistä siemeniä poimis, niin tuleekohan emokasvin kanssa edes sinnepäin samanvärisiä?