Myskimalva,daaliat on juurakoista,osa viimevuotisia talvetettuja,osa tänä keväänä ostettuja. Alcearosea,ne on sen hullukaalin justiinsa. Ei muuta kun jonoon vaan
Yrttiherran ensimmäinen unikko
Kova oli nälkä
…Ätshiii!
Tämäkin rikkaruoho kukkii kohta…
Ujostuttaa
Niin on nättiä
Kurkataanpa lähempää tätäkin
Kun olet noin hyvä kuvaamaan niin ootko laittanut kuvan Ylen kesäkisakilpailuun? Jos et, niin laita heti joku hienoista kuvistasi!
Emmä mihkään kilpailuihin,oon niin huono häviäjä
Miten niin häviäjä, voittaisit takuulla, pitää uskoa itseensä!!
Noh,sanotaan sitten niin,että antaa jonkun sellasen voittaa,jolle se jotakin merkitsee
Peukku kaikille kuville
" vaikka nää ny onkin vaan tämmösiä… :)" (siteerasin sanojasi)
Sivulta 7 se alempi mustikkakuva on ihan super ! Kaikki kuvat on tosi hienoja mutta se kyllä iski minua täysillä. Täytyy katsella kaikki alusta alkaen ihan ajan kanssa, jos kuvat on lähelläkään tuon sivun kuvien tasoa niin meillähän on täällä kuvataiteilija !
Laita kisaan kuva vaan, ja kerro meille mikä se on. Voitais vaikka äänestää
Joo, mäkin haluaisin osata kuvata tollai! Ihan mahtavia otoksia!
Pakko kehua minunkin, aivan mahtavia kuvia! Jumitin jo tuohon ekaan ja kaikki muutkin kuvat aivan tajuttoman hienoja.
Kovasti täytyy vaan olla kiitollinen tälläsestä kehutulvasta
Onhan ne ihan hyviä kuvia kun ne omaakin silmää miellyttää,huonoja en tohtisi tänne laittaakkaan.
Harmillista on vaan yhä se,etten edelleenkään nää mitään syytä miksi kuvilla pitäisi lähteä kilpailemaan.
Olen tästä kovin pahoillani,mutta onhan se jo ajatuksenakin ihan älytöntä,että kuvia alettaisiin laittamaan jonkinlaiseen paremmuusjärjestykseen. Teknisesti joo,ehkä,mutta ei muuten-kauneushan on aina katsojan silmässä.
Mutta tosiaan vielä suuret kiitokset kaikista kehuista ja peukuista,hyvää mieltä on aina mukava aiheuttaa!
No niin,palataanpa itse asiaan
En jaksanut (taaskaan… ) tehdä mitään,niin tallustelin pitkin tonttia kädet taskussa ja kamera kaulassa. Saatoin jossain hiukan istahtaakin,oli niin mukava ilma.
Lisäksi tein löytöjä rytökasoista
Katos vaan,mulla oli täällä tämmösiä! Pitäs varmaan koulia.
Kukahan hän on? Kaunis joka tapauksessa.
Oiskoon joku neilikka? Keto-?
Noi seinunvierustat on kätsyjä paikkoja kerätä kaikkee. =)