2015 Kylvöt, Suljettu

Kiva juttu Karvari, laitan hölön sulle.

Kylvösormia syyhyttää ihan kamalasti mutta vielä pitäisi ainakin viikko malttaa odottaa seuraavaa kylvö-erää. Tomaatti -ja paprikalistan sain kuitenkin valmiiksi.

Karvari se varmaan tykkäis oranssista tai keltaisestakin peteristä

Pakko oli ostaa pussi kylvömultaa... Jos vaikka katselisi viikonlopun aikana jotain kylmäkäsittelyyn meneviä siemenöisiä 

Liputin tuossa pari päivää sitten, että olen malttanut olla ostelematta siemeniä… Katseeni kohosi tänään keittíössä hiukan normaalia ylemmäs. Huomasin kaapin päällä monen monta pussia siemeniä. Mikähän ne sinne on mahtanut tunkea. Lisäksi ostin tänään ahkeraliisaa pussin. JA löysin yhden kätkön oman pihan kasveista kerättyjä siemeniä. Kaikki tietysti ilman mitään lappuja. Vaikka mulla on alan koulutus, niin parhaalla tahdollakaan en oikein muuta niistä varmuudella tunnista, kuin sammarit ja krassit. Että hyvin menee. Menköön.

Juti Jässikkä,niin tykkäis!Onko niitä saatavilla jostain?!?!?

Jässikällä on niitä :slight_smile:

Jade,narraat??

Sei kuulu mun tapoihin Näin se eilen pipelosotaketjussa höpisi

ja jos värillä on väliä niin multa löytyy keltaista ja oranssia punaisen lisäksi

Äääk,tuo jääny multa näkemättä!!

Huh,en tiiä kehtaanko olla taas vonkumassa :frowning:

Minähän vonkaan siltä myöthän eikä se vielä oo käskeny lopettaa hearts

No,sinoot eri asia 

Järjestelin tänään taimipöytää parempaan rotiin, kun ostin eilen uuden lampun ja kasvivalon. Ja hups, olin yhtäkkiä kylvänyt lisää minitomaatteja. Edelliset ovatkin hienosti taimella, chileistä ei näy vielä mitään. Niille varmaan vähän liian viileää meidän kämpässä.

Miunkin piti eilen tonkia siemenvalikoimaa kotona, siellä ei ollut juuri mitään kesäkukkia:/

Pitipä ihan googlettaa miltä nuo peterit näyttää ja olivathan ne somia, sopisivat hyvin vaikka makkarin ikkunalaudalle…

epesa,haluutko siemeniä?

Tottakai Karvari, laitan heti yvtä…

Täälläkin tuota peter Pepperiä kaipailen…mahtaisiko jollakulla olla?

Nasty76, hölöä.

No nyt on tilattuna neljä pussia lobelian siemeniä: Cambridge Blue, Chrystal Palace, Monsoon ja Kaiser Wilhelm.