Pakkohan tämä on nyt kertoo kun on niin vikkelää toimintaa nykysin etten minä kerkee ees herätä saati pysyä perässä,,,,,,,,,, juttu menee näin :
Aamulla istuin yöpuku päällä kavimotin kans kun isäntä tuli tipuja ruokkimasta ja tuumas että jokuhan se kyllä ajaa multaa keskellä talavee, ja samantien puhelimeen ja soittaa perään (jollekin ?) että mistä ja mihin jne jne ? no, soiton tulos oli se että varttitunnissa menee viimeset kuormat vedenpuhdistamolta jonnekin(?) ,
Voi jestas sitä haipakkkaa, minä poukkoilin nurkasta nurkkaan ja etin vaatteita päälle ja eiku ulos hakeen pressuja ja katteleen ees paikkaa mihin voi kipata, huh huh,
Niin sitten tuotiin rekan-nupillinen MULTAA hetken päästä. Siis aivan uskomatonta touhua. Mullan tilaaminen keväällä on ollu meilläkin vasta suunnittelu-asteella , nyt sitä sitte ON, ja mikä parasta,
selittivät vaan että kuljetuskaan ei maksa mittään kun asutaan tässä ohikulkumatkan varressa.
Tuntuu aivan uskomattomalta , tuntuu vieläkin että voiko tää olla tottakaan.
Minä joka en ikinä seuraa mitä tuolla tiellä tapahtuu en takkuulla olis huomannu vaikka olisin sattunu ulkona olemaankin, mutta isäntä vahtaa tietenki jokkaisen ohikulkijan (hah), oli siitäkin vahtaamisesta hyötyä. On siinä ystävänpäivää kerrakseen.
Nii ja sitt vielä eilen aamulla Bauhausista tilaamani isot kukkapurkit tuotiin samalla hönkäsyllä portaille asti, huh, nopeeta toimintaa sekin.
On tää hektistä hommaa toisinaan.
Ja vielä palatakseni asiaan, oli kuljettaja sanonu että jos pari minuuttia myöhemmin ois isäntä soittanu niin ohi olis menny. En millään meinaa tajuta että multakuorma tulee extempore, äkkiä ja helmikuun alussa.