2026 vuoden ulkopuuhia

Tulee Hieno !

1 tykkäys

Upeita näkymiä ja tunnelma! Voin kuvitella, miten hienosti nuo valaisevat syksyisenä yönä.

1 tykkäys

Mökillä kävin kitkemässä kukkapenkit ja istutin sammarit. Kotona kitkeminen jatkui ja jotain kastelin.

Taimiruukut nostin mökin varjoon, ei tuonne voi mitään istuttaa.

Kastelua taas.

Jouduin laittamaan matalan aidan tähän, meidän hoitokoira jahtaa lintuja ja syöksyy aina suoraan tuosta kukkapenkin läpi lintujahtiin. :thinking:

3 tykkäystä

Sehän on soma :blush:

1 tykkäys

Toivottavasti ei hyppää vauhdilla yli ja tömäytä kunnolla kasvien päälle!

1 tykkäys

Kyllä se siitä kepeesti yli menee, se onkin se henkinen juttu, että ei saa mennä kun on aita. :wink:

Meitin haukuilla toimii vaikka 10cm este, hoitokoirasta en mee takuuseen. :see_no_evil_monkey:

1 tykkäys

Ja pöllipenkki siirtyi metsän puolelle ja sai vahvistusta.

Isäntä sanoi , että niin se istuu tuohon kuin olis aina ollut. :wink:

7 tykkäystä

Tässä toisesta suunnasta. Näkyy myös ne mettään istutetut herukat.

Niillä on rinkulat, että on helpompi kastella ja lannoittaa.

5 tykkäystä

Eilinen päivä meni kokonaan taimien istuttelussa ku saje loppu.
Nyt lähetään vuokraplantulle,parsakaaletpitää istuttaa ja nauris,porkkana härkäpapu ja pensaspapu laittaa.
Ja tietenki kurpitsat :roll_eyes:
Tosin,ens viikolke ennustetaan jopa 2 astetta yölämpötilaksi ja raivoisaa pohojostuulta :grimacing::grimacing::grimacing::grimacing:

Voi ei, ne sun kurpitsat huolettaa mua :confused:

Ovat kaksinkertasen harson sisässä,jos oaleltuvat niin voivoi :roll_eyes:

Toivotaan parasta, eiköhän ne selviä jos ei tuuli tuhoja tee. Pidetään peukut pystyssä.

On sullakin kauhee kiire ja stressi tässä :heart_exclamation:

Kasvimaa kitketty ja harattu ja harso takaisin päälle. Tyyni lämmin päivä niin istuttelin tomskuja kasvatus ämpäreihin. Vein ne kuitenkin vielä vanhalle puolelle vaikka tunkua siellä on. Kovin on kylmää luvassa. LOPUT, LOPUTTOMAT, istuttelen isoihin astioihin suoraan ulos kun ilmat sallii.

1 tykkäys

Kitkemistä, kitkemistä.

Siimatusta, kitkemistäkin vähän, kastelua, nips naps leikkelyä siellä täällä , jne jne.

Edelleenkin todella vähän täällä on kitkemistä, muutaman voikukan nyppäsin pois ja pari rönsyleinikkiä.

Tuo roskien jättäminen kukkapenkkeihin ehkä vähentää kitkemisen tarvetta?

Iltamassa kylvettiin peruna isoon peltoon. Ruukkukukat kastelin lannoitevedellä ja kitkemistä vähän harrastin.

Nyt on uudet ulkovalot toiminnassa.

Ja minä siivosin pitkällä rikkaraudalla sepelialueet, pitää heti kitkeä pois kaikki, jotka yrittää sora-alueelle, niin ei tuu niin isoa urakkaa. :blush:

8 tykkäystä