Aikaansaannoksia

Älä pane, belgi, tuota taidettasi lehti- tai havupuiden alle (onko muitakin puita?), sillä sen kevyt muoto oleellisesti pörhistyy esim. havukatteella. Tuo linnun pään asento on mahdottoman hyvä. Siinä on veikeyttä ja salaperäisyyttä. Taiteilija on luonut unohtumattoman pihataiteen.

Kiitos kehuista, muotoilin vielä siipiä mukavampaan asentoon, nyt se on valmis ja itse tykkään siitä. Eevastiina, en ikinä ole verkosta mitään muotoillut, eikä ole aavistustakaan kuinka sitä pitäisi edes käsitellä. Tuo syntyi siis ihan hetken välähdyksestä kun näin tuo kierrätystä odottavan verkkokasan ja aloin vain taitella, muoto syntyi siinä tehdessä, ei ollut lainkaan vaikeaa, kannattaa kokeilla jokaisen kotonaan. Suosittelen, mukavaa terapiaa :). Löysin muuten vanhasta leikkimökistä lisää tuota samaa verkkoa ja kanaverkkoakin ;).

On niin aidon näköinenkin! Hieno on. Parasta syntyy aina hetken mielijohteesta ja inspiraatiosta

Hieno on lintusesi belgi! Laitappa kivi sisään,ettei lähde tuulessa lentoon:)

Tulipa siitä hieno ja taas hiven kateutta äänessäni tässä Isännyydelle ihmettelen kun toiset osaavat tuollaisia väsätä tuosta vaan ohimennen vasemmalla kädellä:)

Sannakaisa, kiitos hyvästä ideasta!

Ollos hyvä belgi! Ajatus kun lähti laukkaamaan…jos noita useampia teet,niin laita roikkumaan,(jollain siimalla) kuistin katosta vaikka:`??(silloin ei varmaan kiveä kannata laittaa sinne sisälle,ettei putoa päähän)Luovuus on lahja,käytä sitä!!

Miten joku pystyykin näkemään jänissuojuksessa noin upean linnun ja sitten taiteilemaan sen näkyviin! Olen täällä vihreänä kateudesta, Belgi.

Belgi löysi itsestään verkkotaiteilijan! Jos sinä joskus inspiroidut tekemään ison ruosteverkkokukon niin pistä hölöä jospa tehtäisiin kaupat? Minä näen sellaisen ison, ylpeän kukon aivan selvästi tuolla katkaistun hopeapajun kannolla…

Olen väsäillyt kortteja sadepäivän puuhina.

Morsinko, sinä voisit vallan hyvin myydä noita lahjaliikkeisiin ja elättää ittes sillä, ja leveästi…

Kyllä on hienoja!

Niin on!

Jestanpoo, Morsinko, että osaatkin! Nuo näyttävät siltä, että niiden tekoon tarvitaan iiiso annos kärsivällisyyttä. Tämmöinen kaikki-valmiiksi-heti-nyt -ihminen voi siis vaan mahdottomasti ihailla.

Morsinko, kylläpä ovat hienoja! Tuolla blogipuolella muuten moni myy tuotoksiaan ja sinun ovat ihan ammattimaisia, kerrassaan taitavasti tehtyjä!

Kiitos kaikille. Oon joskus myynytkin. Tehnyt oikeastaan toisena työnä niitä. Silloin kun elämä oli kireimmillään velkojen kanssa askartelin kaikenlaista ja tein erinäisiä käsitöitä. Kiersin markkinoilla myymässä. Nyt teen vain omaksi iloksi…no joskus työkaverit tarvitsee tai tuttavat. Mutta enää en jaksa töiden lisäksi, eikä tarvitsekaan.

Voi että on ihanat kortit. Kyllä sulla on väri- ja asettelusilmää.

On upeita!