Aikaansaannoksia

niiden viskipullojen pakkauksena on peltipönttö - joissakin on ihan kauniita kuviakin, mutta maalaamalla niistä sais yhtenäisen rivistön.

- ai perskuta, nythän mä vasta hokasin, että toi Bushmillsin loota onkin pahvia…

ja Memuli - viski on sipittelyä eikä ryypiskelyä varten. Varsinkin mallasviski.

No jestas, kyl vais o hienoi purkkei! Noistaha sais mitä vaa. Noi laitimmaiset on kyl erikoisii, ku ne o kantikkait.

Mä haluan tuon jack daniels purkin :smiley: Me ollaan miehen kans kerätty kaikenlaista jaakko tanieli krääsää :wink:

Äläs äläs, ainoa purkki jonka kannessa on saranatkin! Eikös ne saa Alkosta pullon mukana? vai oisko nämä jotain laivalta ostettuja…?

-ai nii: Iiris-Kukka, lakkaas sääki ny ylistämäst mua. Koht lakeemus käy ylpeyre erel, vai-millai-se-meni. Mää valla tääl punastele ja oikeesti mu naama o ko hango keksi, ai ko toi tekkee hyvvää mu sialul, ku en oo kehui kuullu, -muutako teilt. Kyl mu kelpaa.

Mää oo aatellu nii, et ko mää jää eläkkeel, jos semmose ihmee ehtii itte viäl kokkee, nii mää vaa ihmettele. Istu ja ihmettel. Fundeeraa ja ihmettele. Ja kuuntele musiikkii, Yölintuu, Sorsakoskee, Tarja Lunnast ja kaikkee tommost “retroo”.

Ei tullut mieleen ottaa valokuvia, se oli  ruudulinen makaroniastia 50-60 luvulta.

Mää kattelin yks kerta kirppiksellä, että tommoset vanhat peltipurkit maksaa iha kamalasti. Kait niitä keräillään tai sitten ne on muotia?

Mitähän se sinkkimaali sanoo, jos pahville maalaa?

Ei harmainta hajuukaan, en oo kokeillu. Ennen mää sitten maalaisin pahvin harmaalla maalilla ja tuputtelisin pintaan vähän tummempaa.

Ostin kirppikselta nuken kehdon

ja tälläinen siitä tuli

Oli puinen ja tälläinen tuli

No voi hitsi, mies sai viime jouluna lahjaksi joltain viinalta maistuvia lakuja? tai jotain tuollaisessa peltipurkissa. Oli muistaakseni tuollainen mustavalkoinen Jack Daniels -tyylinen purkki. Aikani sitä säilytin, mutta laitoin sitten pois, kun joka paikka on väärällään "kyllä tätä joskus vielä tarvitaan" tai "mitähän tästä tekis"-roinaa.
Töistälkin tulee kannettua vähän väliä kotiin kaikenlaista roskiin menevää.

Meillä on sellainen :slight_smile: Tai siis jos se oli sellaista jack daniels fudgea, laivalta miehen kanssa ostettiin kun käytiin svärgen puolella häämatkalla… :slight_smile:

Bumblella ihania purnukoita noi 2 oikeen reunimmaista :slight_smile: Mulla on muutama vanha peltipurkki ihan sellaisenaan keittiökäytössä, mun mielestä ne on just sopivia sellaisenaan. Mut tuollaiset viinapurkit ois kivoja maalattuna, täytyypäs käydä kattelemassa mitä tuolla miehen baarikaapissa mahtaa olla.

Onja on tehny tosi nättejä tavaroita, etenkin se muropurkki on mun mieleen :slight_smile:

Ekmanska, juu, se se oli. Ei kyllä kumpikaan tykätty, mutta se oli ihan kiva idea pojan likkakaverilta.

Omatekema keppihevonen tytölle

Vetävämpää pollea saa etsiä!

mä en lähtis bumblen kukkapurkille (toinen oikealta) tekemään mitään, on just ihana tuollaisena (sisko käyttää ihan samanlaista sokerikippana)

mutta nyt kyllä harmittaa että just yhden viinapullopurkin laitoin pois, enkä edes tajunnut, että siihen ne spagetit olis voinu laittaa, varsinkin kun saman spagettiongelman kanssa painin joka kerta kun spagettia teen. viimeksi koko pussi repes ja spagetit lens pisin lattiaa.

Maalasin yhden pahvisen viinapullonsuojuksen spaymaalilla (automaalia). Hyvin tarttui ja tuli aika kiiltävä pinta. Kohokuviot toki jäivät havaittaviksi.