Aikaansaannoksia

Voi mikä kettu! Ankkakin on hieno, mutta ketut ovat ihan erityisen ihastuttavia.

Kerro ihmeessä miten toteutit tuon? 

Ensinnäkin meillä oli mahtava opettaja joka neuvoi kansalaiopistossa. Noille oli paperille piirretty oikean ketun ja ankan kokoinen piirros. Sitten vaan katiskaverkosta paloja joista muotoillaan venyttämällä ja supistamalla piirroksen muotoista hahmoa.Ketussa ei mitään runkoa muotoilemalla vaan.Ankalla jalat paksummasta metallilangasta jotka ulottui rungon sisään että pysyy pystyssä,samoin nokan runko. Kettuun n.7m katiskaverkkoo,ankkaan meni 8m. Kerroksia n.7.Spreimaalia päälle.

Jadetsu on selvästi isojen kissojen ystävä, tiikeripalapelejä on kuvissa tuolla aikaisemminkin. Montako olet koonnut? Kärsivällisen ihmisen hommaa.

Ihana enkeli:
sunnuntai, 26. joulukuuta 2010 - klo 22. 15 (yli 3 vuotta sitten)

On niitä usiampi kymmenen tullu kasattua ja suurin osa on tikruaiheisia, sikspä mä viimeks tilasinki tämmösen

Hieno kuva :slight_smile: Meilläkin on muutama iso palapeli, olen purkanut ne aina kokoamisen jälkeen ja joskus sitten kokoan niitä uudelleen mutta aika harvoin.

Oisin ottanu 2000 palan, mut ku ei se sovi mihinkhän

Kannulla upea kettu tehtynä! Kerrassaan mainio!

Meillä isäntä harrastaa palapelien kasausta. Aitassa on noin 170 palapeliä. Suurin on 3000 palaa. Viimeksi kasasi lumikin ja seitsemän kääpiötä.

Semmonen 32000 palan palapeli ois joskus kiva tehä, mut voi sitä vatutuksen määrää jos siitä tuhertaa palan hävöksiin :smiley:

Muistan kun joskus teininä tein jotain tommosta hehtaaripalapeliä. Se oli aikalailla valmis, niin eiköhän kissan pentele tullu ja veti kunnon spurtit sen päällä.

Jade missä on ollut 32000 palan palapeli. 9000 on suurin mitä oon kaupas nähnyt Puzzle

Googlaa 32000 puzzle, ni tulee youtube video, kun tekevät sellasen.

Puzzle-Portalissa ainaki on ja joskus oon Prismassaki nähny

Veikkaan että monilta menee ikä ja terveys,ennenkuin saavat sen kasaan. Sit tietysti yksipala on vähintään kerennyt jo hävitä jonnekkii.

Kaikista pahinta se olisi jos kadoksissa olisi YKSI pala.

Kuulemma isoimmis palapeleis ei ol ne palaset yhdes läjäs, vaan jaettu useaan osaan. Et kootaan vaan useempi pienempi osa ja yhdistetään sitte yhdeks isoks.

Ja höh ! Liian helppoo , palapelin idea on pähkäily ja se rentouttaa koska voi samalla ajatella ihan muita juttuja,…mä pelaan nykyään netissä niinpä ei palat ole hukassa :slight_smile:

http://www.jigzone.com/puzzles/01055D502228 onko tarpeeks vaikeusastetta?

Muoks, höh, se antaakin tuon helpon version. Tuolta vasemmasta reunasta voi vaihtaa "leikkausta, mie tykkään 84 pcs crazysta. Ehtii hyvin yhdellä istumalla tekemään.

Miulla meni 11min. tuohonkin.