Anian kuvat (VII)

En usko, että pihasi tuottaa pettymyksen. Jotenkin odotan kuvista samaa tyyliä kuin nuo sinun luontokuvasi :slight_smile:

Pirkka-ryllykkä on oikea ryllyköiden ryllykkä! En raski vielä luopua jouluvalosta ja -verhoista.

Naapurin tätin antama sipuli kasvatti toisen varren, linjakkaan näköinen herkkis.

Tuo näyttää tosi joulunpunaiselta, minusta läheskään kaikki punaiset eivät ole noin tummia. Kaunis :slight_smile:

Härkäviikot

Pilvinen päivä, tylsää käydä yksin lenkillä.

Väärti senkun vetää lonkkaa ja lihoo. Huomenna otetaan tikit pois kyljestä.

Valo on jo kirkasta ja vähän aurinkokin pilkistelee.

Amaryllis hehkuttelee vielä kahta kukkaa, vieläkään en raski luopua jouluverhoista.

Tämä pönttösysteemi on kyllä maailman paras! Lintuvieraita rapistelee männyissä kymmenittäin. Jostain täältä pnetistä sain vinkkiä myös talipallon valuun. Laitoin poron "kuuta" pohjalle, päälle lämmitin paistinrasvaa ja ruokaöljyä ja imeytin kauraryynejä niin paljon kuin sain sekaan. Valoin eineslaatikkoon kakun jonka päällystin kanaverkolla, talitiaisten suosiossa.

Jes! Mäntyjen latvoissa kimmeltää miljardeja timantteja, -18 astetta.

"Ihan pilalla koko minun koiran elämäni".

Tikkien poisto onkin vasta ensimaanantaina. Häntä sentään vielä heilahtaa vaikka
alakulo onkin silmin nähtävää. Poistettiin tötterö päästä vähäksi aikaa, mutta piti laittaa
takaisin kun koira alkoi nuolla haavaa.

Sun kuvat on niin kertakaikkisen upeita että peukutussormi menee tunnottomaksi :slight_smile: (olen tainnut sanoa jo aiemminkin, mutta ei toisto näissä merkeissä ei haitanne). Kuviasi katsellessa olen taas melkein varma, että SITKU alkaa eläkeikä, osoite vaihtuu pohjoiseen - jos maltan jättää puutarhan vähemmälle. Onneksi harkinta-aikaa on vielä parikymmentä vuotta :wink:

Tervetuloa,tänne mahtuu. En minä enää etelään lähtisi,kesäkuun alussa olen kyllä siitä ihan erimieltä… Kyllähän täällä etelärinteellä hyvässä maassa on tosi hienoja pihoja, että katsele nyt rauhassa sopivaa tonttia!

Täällä kasvaa mm. päärynäpuut ( ei taida olla syötäviä) ja omenapuut. Länsi-lapissa näkyy olevankin eri hienoja pihoja kun täällä katselee näitä kuvia.

Talven tekemää taidetta.

Hellyttävä vieras.

Monen kirjavaa joukkoa.

Sydäntalvi jatkuu, tänään pakkasta  -22 astetta ja jäätävä tuuli lännestä.

Metsässä elämä jatkuu, tässä maalinnun laskeutumisjälki.

Lentoon lähtö.