Anian kuvat (VII)

Jesss, isännän innovaatio leviää! Pitäsiköhän meidän hakea yhdessä patenttia, Jade ja Ania?

Tuollahan olisi voinut tarjoilla lämmintäkin sapuskaa linnuille, mutta olitkin katkaissut sähköjohdon. :wink:

Ufo on laskeutunut. =D

Hienoa kierrätystä!

Tulisihan noista loppuosista vielä toinen. Saman väriset johdot yhteen…eikös se niin mene? Täräyttäisi sitten aamupuurot tiaisille.

Hyvä Ania! Oletpa hokaissut ja toteuttanutkin hyvän ruokinta-automaatin. Tyylikkään näköinenkin, iso säiliö ja näyttää olevan helppohoitoinen toimiva systeemi!

Emo, iliman muuta, mun isä tuon ämpärisydeemin on ensin hokannu, siitä minä ja sit tet, pitää isälle näyttää kuinka hienoja saaviruokaloita tet ootta tehny :slight_smile:

Jos antais vahingon vaan kiertää, patenttihan se kyllä saataisiin, mutta se on sitten ainainen jähäkkä piraatteja vastaan…

Isänpäivä, harmaa marraskuun sää. Tulenloimun väriä pirttiin Tiimarin kestokukilla!

Tästä tulee mieleen Unkarilainen kansantanssi…?

Ahkera kukkija.

Näitä odotellessa marras-joulukuu kuluu. Valkoinen kasvattaa hurjaa kukkavartta,
valonpuute vaivaa.

Kyllä on raskasruokaisia nuo meiän lintuvieraat. Tiistai-iltana täytin tuon uuden ruokinta-automaatin puolilleen ja nyt se on tyhjä.

Takapihallakin käy kuhina.

Ruokavieraita kiinnostaa kovasti linnunpönttö, vuorotellen poikkeavat ovella kurkkimassa niinkuin ainakin asuntonäyttelyssä.

Tehtiin väärtin kanssa taas kelpo lenkki.  Maa on jäässä, on helppo kulkea missä
huvittaa, joten porkattiin omia oikopolkuja.
Marraskuu ei ollut tänään harmaa, vaan aika lila.

Tosi kaunis kuva, miljoona peukkua :slight_smile:

Parasta vuodenaikaa tulen tuijotteluun.

Tämä lienee pääsiäiskaktus, olin ällistynyt kun rupesi keväällä kukkimaan, luulin etten saisi kukitettua mitään.

Nyt minulla on tällainen hellikki. Sain naapurin emännältä yllätyslahjaksi. Kun osaisi hoitaa…

Tänään löydettiin sydän kivessä.