Anitan pihalta (II)

Mä olen ostanut kaikki alppikärhöni Keravan vankilan puutarhasta. Etukäteen ei vaan voi tietää väriä. Mulla taitaa viidestä alppikärhöstä ainakin 4 olla eri värisiä :slight_smile:

Ja kiitos, Römppäinen. Muuten, huomasitko tuolla tulppaanit-ketjussa mun vaaleanpunaisen penkkini tulppaanit: Double Beauty ja Monsella :smiley:

Täytyypä lähteä vilkaisemaan, en ole huomannut. Minun vaaleanpunainen penkkini sai täydennystä Hopeatäpläpeipistä (Papulan taimenvaihdosta, kiitos Papulalle itselleen) ja lewisiasta (heräteostos).

Tulppaanien ja narsissien kukinta on jo ohi, mutta lemmikit on valloittanut penkin niin täydellisesti, etten uskonut minkään pääsevän sieltä läpi. Sinnikkäästi keltavaleunikko on kuitenkin ensimmäisen kukkansa avannut.

Tulikellukka ja nappi/pallerorönsyleinikki (en vieläkään erota niitä).

Kaunista on anitan pihalla :slight_smile:

Katsoin kaikki kuvasi ja kyllä silmää miellyttää :slight_smile:

Kasvaako verenpisarasi (sivulla2) ihan täydessä auringossa :open_mouth: Mä haluisin sellaista mutten oo hennonnut ostaa viel kun meidän piha on täydessä auringossa ja huh hellettä riittää :slight_smile:

Paitsi nyt kun on pilvinen keli ;)…Mutta pihasi on siis kaunis ja rehevä :slight_smile:

Kiitos, Andromeeda! Tervetuloa tutustumaan livenä :slight_smile: Verenpisara oli varjopenkissä. Siihen paistaa aamulla pienen hetken ja illalla toisen hetken. Viihtyi siinä oikein loistavasti. (Kuoli talvella, kun ei ole talvetuspaikkaa.) Täyteen aurinkoon en uskaltaisi laittaa.

Just …sitä aattelinki :slight_smile:

Saatan joku kerta tullaki kurkkiin livenä ;)…Minäkö utelias :open_mouth: …eeehheei :stuck_out_tongue: :smiley:

Kaunista sinulla on, Anita! Vaalea kärhösi on ihana!!

Kiitos!

no nyt kävin kuikkimassa niitä tulppujen kuvia ja tuo monsella on tuttu, minullakin on se, en vaan äkkiä nimestä muistanut,mutta tuota toista en ole ennen nähnyt ,totisesti hienoja ovatkin.

Minä lähdin lukemaan päiväkirjaa taaksepäin. Pakko nostaa sun päiväkirja esille, näitä kuvia voi ihailla aina vaan uudestaan.

En ole oikein tulppaneista perustanut, mutta pikkuhiljaa täällä Pentissä katsellessani erilaisia ihastuksia mieli on muuttunut.
Nyt varmistui totaalisesti kun näin Anitan tulppaanit.

Lemmikit on niin rakkaita, orvokkien kanssa. Lapsena jo lemmikit oli minun kukkia kissankäpälän ja orvokkien kanssa. Niittyleinikit oli myös lapsuuden kukkanen, nyt niitä on rönsyleinikkiä ja mikä se toinen oli. Mulla ei taida olla sellaista valikoimassani, sehän on niin ihana.

Nyt katsomaan lisää, piti vaan tulla ylistämään kukkahehkeyttä.

Aivan upeita kuvia sinulla Anita! Pidin kovastikin sinun tulppaaneistasi. Itselläni kaikki vieä on alussa… Upea piha!

Kiitos kauniista sanoista :slight_smile: Todellisuudessa piha ei kylläkään vielä ole noin kaunis kuin mitä kuvista voisi päätellä. Mutta vielä joskus…

Tähdikki, saat multa pallerorönsyleinikkiä ja nappileinikkiä, jos haluat. Kumpikin leviää kiitettävästi, erityisesti se pallerorönsyleinikki :smiley:

Voi ihanuus, saanko.Ei hullumpaa tää suunavaus. Kohta on mullakin jotain mitä sinä haluat, kun vähän kasvattelen. Heti muistat hihkaista jos on sellaista. Voidaan sopia maksusta yksärilläkin. Maksan mieluusti ja hoidan hellästi. Kiitos tosi paljon, ihastuin niihin siltä silmäykseltä.

Tähdikki, sun valikoimasi tulee olemaan aivan valtavat. Siksi en uskaltanut siemenkirjeisiisikään ilmoittautua, kun pelkäsin, että käy ohrasesti. Tämä mun pieni pihani kun ei vedä kaikkia niitä ihania kasveja, joita tänne haluaisin. Onneksi pääsee sitten jakamaan liikaa leviävät niitä haluaville :wink:

Olisikohan jo aika lisäillä uusia kuvia pihasta?
Kohtahan se kevät jo tulee, eikö?

Balkaninvuokko

Vaaleanpunaiset tulppaanit ovat niin ihanan hempeitä...

No nyt rupesi takkuamaan tuo kuvien lisäys. Eli se siitä näköjään tällä erää :wink:

Kokeillaan kuitenkin vielä kerran vaaleanpunaisia ihanuuksia.

Ja vielä lisää...

Kukaan ei varmaan huomaa, että vaaleanpunaiset tulppaanit on mun lemppareita ;)