AnnemariKon kuvat

Sinivuokot aukesivat.

Nuo ‘tönteröt’ on mielestäni oikein hauskan näköisiä! Ja sinivuokko ihana:)

Kivojahan nuo tötteröiset on, elä yhtään aliarvioi :smiley:

Viime kesän muutosta.

Tällaisia pikkuisia orvokkeja laitettiin viikko sitten ruukkuun ja ulos. :)

Tällainen yllätysnarsissi löytyi tuosta talon kulmalta. Viime kesänä siinä oli hirmuinen ryteikkö, joten ei huomattu sitä muuton jälkeen..

Tästä kasvaa suuren suuri sitruunapuu. :D

Tässä lintujen ruokinnasta ylijäämät pähkinät kokeessa. Hyvin kasvaa. :)

Kivan näköisiä taimosia!

Mun peräti Raralta tilatut maapähkinät mätänivät mullassa :(. Kadekade…

Nuo pähkinät olivat aika paljon heitteillä ja kuivuivat reippaasti kasteluiden välissä. Eivät kai sitten tykkää liian kosteasta.

Nyt laitoin ne omiin isompiin purkkeihin. Yhdellä oli pitkät juuret ja toisella ei juuria nimeksikään.

Kiitos vierailusta! Minä kävin kans teillä jo toistamiseen

Kivan näköisiä kivikkokasveja olit valinnut ja tykkäsin verenpisarasta ja valkoisesta akileijasta kans.

Kiitos vierailustasi Maksaruoho. :)

Tällainen hirvityskoiranhäkki pihassa seisoo ruostumassa. :s Alhaalla oikealla sinisen edessä näkyy yksi krasseista, joka toivottavasti joku päivä koristaisi kauheaa häkkyrää. Krysanteemitkin löysivät paikan.

Pajukorin alla kasvaa kaikenlaista muutakin..

Tämmöisen pötkylän raahasin metsästä aamulla. Siellä on näitä iso kasa. Laitoin kivikon viereen ja istutin jonkin kivikkokasvin sinne kasvamaan. :)

Päivän kuvana toimii Romanssi ja minä. Täpistellen odottelen jo tiistain yksityistuntia.

Kuvia metsäretkeltä.

Siis löysit tuon sammaloituneen ihanuuden metsästä kuleksimasta?! Ja että kasa vielä jäikin? Jos asuisin metriäkään lähempänä juoksisin tuli persiin alla pelastaan noita =D

Tässä on kasa noita pömpeleitä Marlenelle. :)

Voi hemmetti, elä kiusaa ihimistä… Aarreaitta tuo on =D

Tullaan viides päivä pohjanmaalle. Autoon ehkä pari pömpeliä mahtuisi. :slight_smile: