Apua , neuvoja ym. asiaa tietokoneista, nettiyhteyksistä ja vast

Ahaas! Tuolla tavalla mun:  mötjäke kevenisi  jos hiukan . Mitenkähän kauan moinen akku pitää varausta? 

Mutta pienemmästä lelusta: osaako kukaan neuvoa mitä voi tehdä, kun GalaxySIII:n näyttö kieltäytyy kääntymästä poikittain? Asetuksissa kaikki aivan kuten vielä eilen, jolloin kaikki  toimi oikein. 

Mulla on eka läppäri jo 6-7-vuotias, saman verran aikaa kesti etsiä riittävän kevyttä mukana pidettäväksi (max. 1 kilo). Ikinä en oo sen sisään pannut akkua - tai siis kerran kokeilin, mutta useamman vuoden ikäinen akku ei enää toiminut. Toimii suoraan verkkovirralla sekä Linuxilla että XP:llä.

Niitä akkujakii pitää välillä käyttää. Esim kerankuussa lähes tyhjäksi ja täyteen… ja taas irti… noi läppärit on yleensä toimineet ainankin vanhemmatmallit ilman akkua… Pelkällä verkkoviralla. Jos ne akut jättää varastoon ni ne tyhjenee itsekseen… Eikä ne kestä muutenkaan montaavuotta. Jossakii mainittiin, kun ilman kanssa reagoi…

Alkuperäinen kirjoittaja: David2

Kuvan lisäys ei onnistu, näytölle aukeaa ruutu jossa lukee: viesti www sivulta, arvoksi on annettava objekti. En ymmärrä mistä on kyse, kun ei aikaisemmin ole ollut mitään ongelmaa.

Kertokaapa jos tulee jotain mieleen mikä tässä nyt mättää.

Meinaakko tänne ketjuu liittää kuvaa,? Nollaa sivuhistoriat ym. aluksi.
Toinen, kato sen kuvan tiedostomuoto, onko lopussa, jpg, jpeg
jpeg:it pitäs toimii, muut gif, tif, png, bmp, ym. ei tainnu toimia.

Sivuhistoria nollattu ja kuvien tiedostossa on tuo jpeg jonka pitäisi toimia tai ainakin aikaisemmin on toiminut.

Ei auttanut nämä joten taidan viedä koneen pojalle katsottavaksi.

Kiitos David.

Nyt oon sormi suussa ja ihmettelen olenko jotain sohronnut vai missä vika kun yritin tehdä linkkiä niin tulee teksti:

Määrittämättömän tai tyhjän viittauksen ominaisuutta apply ei voi noutaa. Script loading failed.

Auttakaa ken osaa!!

Nollaa välimuistit,sivuhistoria, selainvaihto auttaa myös… tai kahlaa aiempii sivuja, siel tais olla jotakii vastaavaa.

Mulla ei pelaa linkitys eikä hymiöt tällä hetkellä.

Elikkä sekoilu näkyy olevan taas kerran, servereil ym päässä, käyttäjissä.

Sama teksti näköjään tulee mulle hymiöistäkin. Ehkä se syy sitten on jossain muualla

O

Mitä selainta käytät?
Vaihdoin IE:n Chromeen, ja kaikki taas toimi.

IE on käytössä

No hiisi, en nyt pysty lisäämään kalenterikuvaa. Yrittänyt olen sekä IE:llä, että Chromella. Dääm!

Minullakin oli käytössa IE, ja jonkin päivityksen jälkeen eivät toimineet enää kuvanlisäys, hymiöt eikä tabulaattori. Rivinvaihtokin toimi oudosti. Vaihdoin Chromeen ja kaikki toimivat taas ihan normaalisti.

Ei saa kuvaa laitettua firefoxillakaan. Pitää vähän siivoilla konetta, uudelleenkäynnistää jne kunhan ehtii :stuck_out_tongue:

Ei onnistu cromellakaan

Nyt ei näköjään toimi enää Chromellakaan.

Taitaa nyt olla häikkä puutarhanetissä, koska esim. chilifoorumilla onnaa linkitys, hymiöt ja kuvan lisäys. Kävin kokeilemassa esikatseluna =)

Tökki kuvanlisäys jo myöhään eilen, olisko tonttuja linjoilla varmistelemassa ken lahjat saa.