etsimälläkään en löydä kakapon mainitsemaa tietoa, että eilinen päivitys olisi aiheuttanut ongelmia. löydättekö muut?
meinasin jo aamulla päivittää, kun lopullinen versio kerran tuli, mutta onneksi osasi varoittaa, että jotkin lisäosat eivät vielä ole yhteensopivia 3.6:n kanssa. ja kun kertoi vielä senkin, että all-in-one gestures on juuri näitä sopimattomia, niin jään suosiolla odottamaan vielä hetkeksi. ilman hiirieleitä konetta on kelju käyttää…
Luin niitä turvapäivitysasioita huolimattomasti. Nyt vasta “hokasin”, että nämä ongelmat ovat esiintyneet edellisten turvapäivitysten kanssa. Sorry!
ookoo, viime marraskuun normaalit kuukausipäivitykset olivat joillekin olleet ongelma. - linkitinkin sen, että olisit voinut uudelleen tarkistaa pvm:n. poistin sitten melkein heti, kun se todella oli vanhaa tietoa. toinen juttusi sai minut etsimään, olisiko joku uutinen mennyt sittenkin ohi silmien, mutta eipä semmoista näkynyt… eikä olisi pitänytkään.
Ongelmat jatkuvat. Sain varmaan enemmän tuhoa aikaan, kun illalla yritin korjailla. Firefox ei toimi nyt ollenkaan eikä eheytyskään onnistu. Sähköposti toimii ja nyt pääsin IE:llä nettiin. IE:tä en ole käyttänyt vuosikausiin, joten tuntuu vähän oudolta. Omista taidoista kai on kyse, eikä uusi koneekaan varmaankaan auttaisi asiaa?
Mistä nappuloista saa läppärillä tehtävienhallinnan auki?
käynnistä/ohjelmat/apuohjelmat/resurssienhallinta
Uskallatko kokeilla eevastiina Firefoxin asentamista kokonaan uudelleen?
Jos uskallat, niin suora latauslinkki on täältä..
Moonriver, kokeilin tuota jo eilen, mutta ei auttanut ja uusi kone pitää varmaan hankkia. Olisipa edes joku nörtti lähistöllä, joka tulisi korjaamaan, vaan ei ole :))
Kipittäisin katsomaan, jos vain…=)
Voi Moonriver, kumpa asuisitkin lähellä
Joskus olen miettinyt, että perustaisin yhden hengen yrityksen ja kävisin vanhempien ihmisten luona korjaamassa tietokoneongelmia ja ihan neuvomassa niiden peruskäytössä.
Sellaiselle on aivan varmasti tilaus olemassa! Nykyään vissiin jo onkin sellaista palvelua tarjolla, tosin uskon että tarve on todella paljon suurempi kuin tarjonta.
Hyvä idea, meitä tumpeloita mummeleita on paljon!
Minä viihdyn “mummeleiden” seurassa, ja ajattelinkin, että tuntiveloitus olisi niin naurettava, että tulisi itse sillä toimeen ja sen vielä kansaneläkkeelläkin maksaa. Rikastua sillä ei tartte.
…ja mummelit saavat vähentää sinun laskusi kotitalousvähennyksenä veroistaan…
edit - minusta tämä on samanlainen "turva" kuin kotivakuutus; tietokone pysyy ominvoiminkin kohtuu kunnossa, kun tietää, että korjatuksikin saa hätätilassa kohtuu hintaan.
onko teillä kellään nyt koneellanne ff:n uusin versio 3.6? - tahtoisin tarkistaa yhden asian enkä haluaisi ihan vaan sen takia asentaa sitä vielä, kun hiirieleet eivät ilmeisesti ole vielä päivitettyinä.
(yhden kerran sen jo otin ja vaihdoin takaisin:-))
Minulla on vielä ff 3.5.7 Pitäisköhän päivittää uuteen?
Mulla on kolmepistekuus, mutta käyttis on vanha kakstonninen. Hyvin pelittävät.
Paitsi että uusi firefox ei pelitä muissa kuin pikalisäyksissä. Tätä viestiä naputtelen IE:llä.
Uuden muotoillun viestin kirjoittelu ei onnistu, sillä ruudun päällä on vinkkejä ja kenttä on lukossa, ei voi kirjoittaa. Samalal tavalla kun yritin vastata yksityisviestiin, niin viestikenttään tuli saamani sanoma, mutat omaa tekstiä siihen ei voinut naputella.
Nyt kokeilen sitten selventävän kuvan lisäystä: