Kumma juttu tosiaan, raakki. Minulla on tässä koneessa win2000 ja Media Playeristakin on vain versio 9 ja hyvin kuuluu radiot. Oletko aikaisemmin saanut nuo asemat kuuluviin?
siinä on alareunassa joukko nappuloita, joilla streamia voi kuunnella myös muilla soittimilla. Yksi varma soitin oli myös Neron mukana tullut, asentui itsestään muuun ohjelmiston mukana ja taisipa vielä julistaa itsensä oletussoittimeksi.
Ja vielä, ovatkohan koodekit kunnossa ja ajan tasalla?
Tiedoksi muillekin, netissä kymmeniä tuhansia nettiradioita jokaiseen makuun, jokainen varmaan löytää omansa. Niiden etsimisen voi aloittaa täältä -> Nettiradiot
Joo - IE:llä toimii, mutta en halua sitä käyttää, kun siitä ei saa estettyä noita inhottavia vilkkuvia ja liikkuvia kuvia ja mainoksia. :(
Eli kyse onkin nyt niistä Firefoxin lisäpalikoista. Ja toisekseen latasin seiskan nyt ihan riisuttuna versiona, kun sinne aikaisemmin tuli kaikenmaailman messengeriläpysköitä ja niitä en halua joka päivä poistella käynnistyksen jälkeen.
Tuo linkki - jonka Humulus laittoi - auttoi minua löytämään Microsoftin sivuilta tuon Media Player 11:sta seiskaa varten, joten eiköhän tässä pikapuoliin pääse radioitakin kuuntelemaan. Vistassa oli pienoisohjelmissa sellainen pikkuradiokin, mutta tämän seiskan valikoimista en sellaista ole kyllä löytänyt, eli se pitäisi vissiinkin saada jostain vanhoista ohjelmista.
Minä olen koko illan kasannut esitelmää PowerPointilla ja samalla kuunnellut musiikkia menneestä maailmasta, jota ei enää ole. Neukkumusaa 30-50-luvuilta.
Nyt minä vasta alan päästä jyvälle, että miksi kaikkia palikoita ei tosiaankaan automaattisesti seiskaan löydy - niitä ei ole vielä tehty, vaan täytyy etsiä Vistaa varten tehtyjä ohjelmia ja kokeilla, että toimiiko ne.
Ja nyt löysin ne kaipaamani pikkuradiotkin näytön palkkiin:
Tuo palkki minulla on nyt näytön oikeassa reunassa ja saan noista radioista kuunneltua kaikkia kotimaisia asemia.
Huhuu te koneiden kanssa viisaammat! Minulla on ongelma: Vaihdoin pc maciin ja nyt en voi täällä pentissä kirjoittaa muuta kuin näitä pikalisäyksiä, ysäritkään ei toimi. Onko syy siis firefoxin versiossa vai mitä alan muuttelemaan?
tuossa tieto, joka on "aina" voimassa tällä hetkellä lienee edelleen niin, että ff:n viimeisin vakaa 3.6 ei toimi oikein. en aio vaihtaa ja tarkistaa:-)
edit - siihen en osaa vastata, onko maciin sopiva ff käytökseltään erilainen kuin windowsissa pyörivä.
Onko se jotenkin keskeneräinen, kun minä olen tilannut automaattiset päivitykset eikä vielä ole tuota versiuunia ilmaantunut? Eipä silti, eipä täältä lisäyksestä ole tuota harmittavaista ohjeiden päälle tuloakaan korjattu vaikka on jo ollut tiedossa ties kuinka kauan…
Tuota minäkin olen ihmetellyt. Kuitenkin se tuli minulle uuden käyttiksen asennuksen jälkeen ja jos nyt haluaa ottaa käyttöön Firefoxin, niin tuota uutta versiota sielt tyrkytetään.
Otin sen kuitenkin nyt käyttöön, mutta hankalampaa on tekstin ja kuvien lisääminen tähän pikalisäysketjuun, kun joutuu näpyttelemään käsin noita tageja vaimitänenytonkaan.
Korjauksia tekstiinsä ei sitten enää pystykään tekemään, joten kirjoitusvirheet jäävät palstoille, ellei poista viestiään ja laita sitä uudelleen korjattuna.
Pari tuntia sitten latasin sen uuden 3.6 version Mozillan sivuilta, eikä sillä tuohon varsinaiseen kirjoituslootaan pysty mitään kirjoittamaan täällä pentissä.
puolisen tuntia minulla oli 3.6 koneellani mutta vaihdoin sen sekä puutarha.netin että hiirieleiden vuoksi takaisin 3.5.7:ksi. muuten kuljenkin netissä operalla paitsi täällä ollessani. ps - ei hiirieleitäkään ole vielä päivitetty.
uskon, että monikin kovasti tuosta tiedosta ilahtuu. safari-haulla löytyy vanhoja juttuja, joissa kerrotaan, että jotkut toiminnot eivät ole käytössä (esim hymiöt, kappalejaot).
minun on tyytyminen windowsiin, siksi en pysty sanomaan noiden muiden käyttöjärjestelmien ja niihin mukavasti sopivien selaimien ominaisuuksista yhtään mitään.
Mai-lee en kyllä oikein ymmärtänyt miksi sinun on tyytyminen Windowsiin jos kerran olet siirtynyt macciin? Safarihan tulee macin mukana ja macin voi avata joko mac- tai windowsversiona… No ehkä en kirjoita enempää kun olen täysi tumpelo tietsikoiden kanssa!