Tapania kaikile!
Mie saan kansen harmaita hiuksia isänän kannettavan kansen.
Se ei suostu tunnistamhaan langatonta yhteyttä, vaikka toinen kannettava vieressä tunnistaa.
Verkkosovittimet toimii (ohjaimia ei tietenkhään pysty päivittämhään, ko ei pääse yhteyksien päähän); kone jopa palautethiin aikhaan, jolloin se viimeksi kotona toimi (eli 16.12.).
Mistä pirusta voipii kiikastaa?
No tiedoksi vain, että siinä konheessa oli ko oliki HIPASUnäppäin, jolla wireless saathiin pääle ja pois. Ja sitä haethiin kissojen ja koiritten kansen eikä meinattu milhään löytää…
Minulla ei näy iltasanomien videot. Tulee teksti: “Virhe ladattaessa mainoksia. Virhe voi johtua mainonnan esto-ohjelmasta tai mahdollisesta häiriöstä tietoliikenteessä.” Tämä vika tuli silloin, kun Iltasanomien sivuihin tuli muutos jokin aika sitten. Iltalehden videot kyllä näkyvät.
En tiedä mistä tuota rupeaisin korjaamaan.
Onko sinulla siinä joku mainosten esto tai popuppien esto? Minulla tulee tuo sama, ja olen vain ajatellut johtuvan noista estoista.
Kokeilin, otin mainosten eston pois niin toimi videot.
Voi mulla olla se mainosten esto, mutta kun en muista mistä sen löydän
:-((
No nyt selkis, kiitos Heksu.
Yläpalkista Työkalut, sieltä Lisäosat? Minulla AdBlock näkyy sellaisena stop-liikennemerkkinä ylä(navigointi)palkissa, mut jollei sinulla ole just se…
Ai hyvä, kerkisitkin
Jouduin lataamaan uudestaan Opera-selaimen. Vaikka latasin suomenkielisenä, on se englanniksi. Kuinka saan vaihdettua kielen?
Heh, kannatti kysyä. Sain ihan itse!!!
ottakaas samaa vauhtia koneillenne windowsin kuukausipäivitykset. toinen tiistai klo 20oo oli jo. viidessä minuutissa latautuivat/asentuivat
Apua tarvitaan olen koko aamun miettinyt mikä on se juttu että saa kirjoitettua Excelelissä samaan sarakeeseen monta riviä en sitä nyt muista millään
Tarkoitatko samaan soluun? .
.
Mun käyttämässä versiossa tekstiä kirjoittaessa rivin vaihto solun sisällä Alt+Enter.
Joo Kiitos
Kiitos Weikko. En ole tiennyt, että tämä samassa solussa kahdelle riville kirjoittaminen on edes mahdollista. Onkin oikein käyttökelpoinen juttu monessa asiassa.
Jos haluaa tekstin solun sisään ilman solun sisäistä rivinvaihtoa, niin käytetään solun muotoilua (format cell), välilehteä “alignment” ja siellä termiä “wrap text”. En tiiä mitä ne on suomenkielisessä excelissä. Solun muotoiluun pääsee kätevimmin hiiren oikealla näppäimellä.
Klikkasin miehen koneesta google kääntäjän pois siitä oikean reunan rastista, se mokoma ärsytti minua. Enkä osaa palauttaa sitä, ja mies on ärsyyntynyt… mistä se löytyy?
Siis kirjanmerkkipalkista hävisi?
Ei kun siihen kirjanmerkkipalkin alapuolelle tuli aina vieraskielisellä sivulla pop-up -ikkuna, joka kysyi että käännetäänkö. Minullakin se on tässä koneella, mutta se ei tarjoa englantia koskaan käännettäväksi kun olen sen rastinut pois, muita se tarjoaa. Miehen koneelta klikkasin koko höskän pois…
Öö. Pistää ihan googlen, sieltä yläreunasta Kääntäjä ja laittaa uudestaan kirjanmerkkeihin ja sieltä palkkiin?
FF: Oikealta ylhäältä kiintoavaimen kuva (muuta työkalupalkin asetuksia): Asetukset-> Työkalut-> Käännä-> Muokkaa-> Tarjoa sivun käännöstä kun verkkosivu on kirjoitettu toisella kielellä.
IE: Muuten sama, mutta kohdassa, jossa FF:ssä lukee "Käännä", IE:ssä lukee "Sanakäännös"-> Muokkaa-> Tarjoa sivun käännöstä, jos sivua ei ole kirjoitettu suomeksi.