Auttakaa! Jotenki onnistuin hävittämään tuolta ylhäältä (välilehtien yläpuolelta) rivin, jossa muun muassa suosikit. Miten saan sen takaisin?
eiku siis mozillassa kirjanmerkit
Näytä-Tilarivipalkit-Kirjanmerkkipalkki ja siitä päälle?
mistä se näytä löytyy? Ei ainakaan hiiren oikealla
Napauta sitä yläreunaa oikella ja siitä valikkopalkki?
sieltä mie napsautinkin, ei ole valikossa näytä-vaihtoehtoa
No antaaks se hiiri valikkopalkki-navigointipalkki-kirjanmerkkipalkki? Näkyyks sul valikkopalkki, jossa on se Näytä?
Ny on jotain kummaa tapahtunut. Klikkaan sit mistä vaan, niin se rivi jossa on nää tiedosto, näytä, kirjanmerkit sun muut hyppää pois näkyvistä painan klikkaan sit mistä kohti vaan nettisivulla. Tulee takas f10-näppäimellä, mutta katoaa taas kun vaikkapa haluan lukea jotain viestiä. Tai painan enteriä.
Katoaa myös, jos painan hiiren oikeaa näppäintä.
Hups, sitten parempi odotella viisaampia…
Minä meen nukkumaan. Jos uusi aamu olis viisaampi…
eiku nyt sain korjattua. Näytä- työkalut -valikkopalkissa oli jostain syystä yks rasti pudonnut pois. Huohhh.
Jee hyvä
Jeah. Sain kääntäjän takaisin!
Mulla on kone ruvennu hidastelemaan, sivut aukeaa hitaasti. Jos on farmi ja pentti päällä yhtaikaa niin saa odottaa koko päivä sivujen aukeamista. Jotain tarttis tehdä, mutta mitä?
olisiko jo kevätsiivouksen aika?
Koita poistaa piparit ja sivuhistoria.
Sen sivuhistorian poistan aika usein nyt kun olen sen oppinut tekemään (kiitos pentille), mutta piparit (pikkuleivät, cookies?) poistetaan miten ?
Tälläkin kone vaan rumputtaa ja rutisee ja sivua avatessaan panee käyttäjän lennättämään rumaa sanaa.
sinähän käytät ie:tä, eikös?
en ruvennut kokeilemaan, kun se ei ole minulla käytössä kuin kerran kuussa, mutta tämä ohje on microsoftin sivuilla ie7:ää varten->
Vanhojen evästeiden poistaminen
Kiintolevylle aikaisemmin tallennetut evästeet voidaan edelleen lukea, ellei niitä poisteta. Kaikkien olemassa olevien evästeiden poistaminen:
1. Valitse Internet Explorerin Työkalut-valikosta Internet-asetukset.
2. Valitse Yleiset-välilehden Väliaikaiset Internet-tiedostot -kohdassa Poista evästeet.
3. Vahvista kaikkien evästeiden poistaminen Väliaikaiset Internet-tiedostot -kansiosta valitsemalla OK.
Kiitos mai-lee, löysin tuon sieltä. Luulen kyllä että sitä on käytettykin silloin tällöin. Mutta löysinpä siitä samasta paikasta myös mahdollisuuden luoda toisen kotisivuvälilehden sen jo olevan rinnalle, eli kannatti käydä kurkkimassa. Tosin ei kai se edelleenkään aukea yhtään sen nopeammin, mutta onpa nyt tarjolla helposti, ei tarvitse vieritellä suosikkeja sinne halutessaan