Uudessa Firefoxin päivityksessä on nyt ilmeisesti jotain vikaa, koska minullakin selain nukahtelee välillä ja lakkaa silloin täällöin kokonaan vastaamasta.
Poistin sen ja tyhjensin kaikki tiedot ja asensin uudelleen, mutta ei siitä ollut apua. Kaikkein eniten selain temppuilee Facebookissa. Epäilin jo itsekin koneen vikaa koneessa tai jotain virusta, mutta sitten kokeilin IE:llä ja silloin sivut toimivat ihan normaalisti.
Uusissa Firefoxin päivityksissä on ennenkin ollut ongelmia, mutta ne on yleensä korjattu aika nopeasti uudella päivityksellä.
selvisipä sekin, miksi firefox kävi vain tyrkyllä tiistai-iltana
AHH!!! Chrome toimii taas. Poistin koneeltani kaiken chromeen liittyvän ja latasin uudelleen. Oon vähän hämilläni että miten kaikki salasanat ja kirjanmerkit ovat säilyneet…
…koska profiili oli pysynyt kunnossa. tässä sinulle talteen laitettavaksi ohjeet sitä tilannetta varten, jos se särkyy->
profiilin luominen
Ccleaner ajettu koneella. 4396 Mt poisti turhaa? Ja kone tuntuu hirmu nopsalta käyttää vai uneksinko??
muoks. ajoin myös uudemmalle läppärille tuon cc:n ja poisti 8480 Mt.
vieläkö pysyt vauhdissa mukana?
(minulta lähti äsken 40 mt)
Häthätää pysyn joo =D Ihan säikähin tuolla vanhalla ruppanakoneella kun kokeilin eka netin ym. toimintoja tuon ajon jälkeen. Yks sähköpostikin mulla on junnannu aina tolkuttoman kauan ja saanut sulkea ja avata ennenkuin toimii mut nyt aukes heti…hui!
Ookko sä myski, ny iha tosissasi 4396mt= megatavuu vai kb=kilobittii meinaat,? toi on muuten hurjalukema. Mulla on kiintolevy 1tera= 1000gigaa 1giga= 1000mt se on isomäärä.
1vrk Ccleaner 342,203kb. näyttää mulla.
Kerran on ollut yli tuhat MB,
Tai, naisenlogiikallahan sen voi jotkut laskee noinkii
http://muunnin.com/kertoimet.php?id=data . Kännykkä hankala kirjotella.
Alkuperäinen kirjoittaja: David2
Mihin se giga jäi ?
Taavi, laitoin ne mitä näytti koneella eli Mt näytti!! Ikinä näille koneille ei oo tuota eikä muutakaan siivousta tehny…että piä lokiikkas! Ja vanahoja koneita on.
300Mt lähti mulla äsken. IE kerää kyllä huisisti turhaa jaskaa.
700 Mt - edellinen ajo 6 pv sitten. Komppaan Sienestäjää. IE on tosi pölypeikko, vaikka sitä ei aktiivisesti käytäkäkään.
Minulta lähti äsken 7983 Mt (!). En ole koskaan aiemmin siivonnut konetta…
Tiipap. Minä sentään pyyhin pölyjä koneen päältä.Muusta siivouksesta en tiedä mitään.Vanha Blondi mä oon.
Mulkii on vanha windows kone XP , ja Mac
Käytän 2 kertaa viikossa koneen win. omaa levynsiivous työkalua.
Se on lähes sama kuin Ccleaner. Siin suhteen parempi se win oma. Jos on ruksi pois salasanojenkohdalla niin p.netin salasanoja ym. chatin fonttii/avatarta poista.
Ccleaner pyyhkii molemmat pois muistista vaik ruksi onkii pois.
Sitten senjälkeen kun ootte siivonneet sen koneenlevyn.
Niin perään levyneheytys. Kiintolevy pirstaloituu.
Alkuperäinen kirjoittaja: David2
Millä ohjelmalla olet eheytyksen tehnyt *David ?
advanced systemcare 5.2.0.222
tämä moneen kertaan "mainostamani" ei ole paha ollenkaan (eheyttääkin). syväpuhdistus hoitaa kaksitoista erilaista puuhaa.
käytän tuota ja ccleaneriä vuoroin.
asc:sta tuli tuo 5.2.0.222 = uusin vakaa versio juuri mukavasti eilen.
^ toi ohjelma löysi 464 ongelmaa mu koneen rekisteristä
Kiitos m-l. Mulla ollut Defraggler, kun en ole osannut kysyä neuvoa viisaammilta.
ei se ole paha ollenkaan sekään. valinnan varaa niille, jotka haluavat erillisen eheyttäjän
…teksti on paree lukea myös niin selviää mitä, miten ja miksi