Apua , neuvoja ym. asiaa tietokoneista

No juu.

Oli puhdistava kokemus täälläkin. Sylissäni pesi haitakkeita oikeen vaan kunnolla.

Entä tietäiskö joku Android-tabletille jotain vastaavaa ohjelmaa ?

kerran vielä muistutus:-)

Minulla on Androidilla AVG

adobe ja windows
mukavampi avata kone taas aamulla käyttöönsä, kun tietää, että on tehnyt kaiken minkä ihminen ja pappi voi:_)

Näytölläni on täällä pentissä leveä harmaa tyhjä alue. Miten sen saa pois, ja kuvan leveämmäksi?

Kakapo räppää siit kuva/, eli prtSc/ liitä powerpoint tms. se kuva/ tallennakuvana, valitse jpeg muoto/ ja sit liitä se kuva tänne ketjuu. Niin nährää millainen se oh.  

Alkuperäinen kirjoittaja: David2

Otin kuvan kameralla. Toivottavasti tästä selviää. Valkoisessa kaistassa on ylhäällä mainoksia, ja oikeassa laidassa 6,5 sentin harmaa alue.

Ihan samanlainen täälläkin kun poistin kaikki mainokset.

Ahaa. Luulin, että vain minulla on tätä tyhjää tilaa. Kai se sitten kuuluu asiaan??

kakapo, se kuuluu asiaan. Se on harmaata aluetta eli aluetta joka ei suurimmalla osalla käyttäjistä voi olla aktiivikäytössä, koska ruutujen tarkkuus ei riitä näyttämään sitä aluetta kokonaan. Tämä on suoraan ylläpidolta tullutta tietoa kun asiasta olen kysynyt.

Kiitos tiedosta Nuu. Turhaan sitä sitten ihmettelen.

Latasin koneelleni uusimman Ccleanerin, joka siivosikin sitten jo liiankin tehokkaasti. Mikä ruksi pitäisi poistaa, etteivät salasanat katoaisi?

minun suomenkielisessä versiossani on ihan tallennetut salasanat-kohdat (ja ne ilman ruksia)

edit
kakapo, sanot "se". kolmessa kohtaa minulla on ja lisäksi vielä yksi verkkosalasanat-kohta

Se on minulla ilman ruksia, mutta kuitenkin salasanat poistuivat??

Mä sanoin taannoin sulle Kakapo, että se Ccleaner hävittää salasanat vaikka se ruksi olisi pois siitä kohtaa. Ainankin p.netti ja suomi24 postitunnukset.

Siksi en Cclranerii paljoo käytä enää. Ota siitä Ccleanerista kuva, että näät missä kohdin on ns. oletus ruksit.

Se ku on tarkastanut koneen, niin nään mitä tiedostoja on eniten siivottava. Yleensä väliaikaiset int,tied. ym. on suurin. Muista ruksit pois ja sit puhdistus. Se voi säästää ne salasanat.Mulla on nykkii  yli 100,000mb. roskaa. Jos käytät Explorerii niin windowsin oma levynsiivous on Ccleanerii parempi siinä. Siitä ku ottaa ainankin XP käyttiksessä pois salasana ruksin niin se ei hävitä salasanoja.

Mutttttt, se ei muistaaksein pyyhi,  firefoxin historiaa. Siksi en käytä fireä. Chromest ei tierä, ku en juurikaa käytä sitä.

<o:p> </o:p>

Alkuperäinen kirjoittaja: David2

Mulla ei oo tallennetuissa salasanoissa eikä lomaketiedoissa raksia. Ja salasanat pysyy. Tosin johtuu kai siitä että käytän chromee.

Ccleanerin kanssa käytän tätä CCEnhancer:)

CCEnhancer ohjelma on CCleanerii tarkoitettu lisäosa. Sen avulla CCleanerin saa puhdistamaan useita eri ohjelmia lisää.

Minulla olisi muutama kasvi joiden nimi on hukassa mutta en saa lisättyä tänne yhtään kuvaa. Onko muilla samaa ongelmaa? Ongelma on vain kuvien lisäyksessä. Kun kuva on olevinaan valmis, koko näyttö menee ihan totaalisen tyhjäksi.

Naapurillani on käytössään Outlook Express sähköposti. Kun lähetän hänelle postia taloyhtiön joukkopostituksena, posti ei avaudu, ja vasempaan reunaan tulee merkki jossa neliön sisällä plus merkki. Koneensa kertoo, että avaamatta on viestejä, mutta ne eivät kuitenkaan avaudu. Onko ongelma jollekulle tuttu? Jos on, osaatteko neuvoa mitä tehdä. Mikä tämän plussaneliön tarkoitus on?