Tupsukki, Java pois, mutta JavaScript on kuulemma eri juttu ja sitä tarvitaan kaikkialla, joten sitä ei pois. FF:Työkalut-lisäosat-liitännäiset ja siellä valitse pois käytöstä Javajutut paitsi Script. Sen pitäisi riittää Petteri Järvisenkin mielestä:)
Digitoday - Ilta-Sanomat
Ja tämäkin on sellainen asia, josta ei voi kiistellä. Toiset ohjelmat tarvitsee Javaa toimiakseen, itsellä ei ole tällä hetkellä ohjelmia, jotka tarvitsisivat. Saahan sen aina ladattua:) Olen käyttänyt ohjelmaa nimeltä JavaRa, joka poistaa vanhentuneet versiot Javasta.
Otan sanani takaisin!!! Juuri äsken luin uutisen - Java vuotaa vielä päivityksen jälkeenkin. Joten poistakaa Java kokokaan kiintolevyltänne ja jättäkää asetuksiin pelkkä JavaScript, jotta voitte käyttää nettisuvuja ilman ongelmia.
Minä poistin Java CCleanerilla osiosta - Työkalut
Ja taas atk-vammainen tarvii apua. Meillä on aloitussivuna Google, ja aiemmin se on ollut suomenkielinen (sivupalkin tekstit ym.). Tänään se jostain syystä heittää haut brittikielellä, eikä valinnoissa ole ollenkaan etsi suomenkielisiltä sivuilta. Miten saan taka kotimaan kielen? Käytössä tulikettu.
Löytäisikö google itse suomenkielisen ja vaihtaisit sitten sen osoitteen siihen aloitukseen?
Onko se sivuston oikean ylänurkan google suomenkielinen ja jos on, paina siellä ylhäällä vasemmalla isoa googlesanaa - se vie sille suomalaiselle aloitussivulle, vaihdat sen sitten aloitussivun osoitteeksi?
www.google.fi heitti myös brittikieliselle sivulle, mut onneks siinä oli kielenvalintamahdollisuus. Kiitos
Miten saan skannatut monisivuiset nuotit yhdeksi pdf -tiedostoksi Win7 käyttiksellä? Vanhalla koneellani (XP käyttis) tämä onnistui helposti.
Avaa vaikka ensin Wordilla ja “Tallenna nimellä” Pistä nimi ja valitse Tallenusmuoto: PDF
Tuon kyllä osaan, mutta monen sivun kanssa se ei toimi. Vanhassa systeemissä nuottisivu avautui heti oikeaan kokoon, ja niitä sai valittua peräkkäin ja tallentaa yhdeksi pdf -aiakirjaksi.
Onkohan sinulla ollut jompi kumpi, Adobe Reader tai Acrobat Reader(maks.)? Kumpikin ovat Adoben tuotteet.
jos java käytössä, niin päivityksen paikka taas…
edellisen jälkeen on muuten tullut jo uusikin ff - nyt versio on 16.0.1
NUU kiltti voisitko paiskata sen siementen tunnistus linkin, en nyt löyvä sitä, ettei mee puurot ja vellit sekasi.Se on tosi hyvä linkki , mut nyt se on …jossain.
HURJA KIITOS MAI-LEE, tuo on erittäin erittäin mielenkiintoinen ja meikäläiselle tarpeellinen sivusto.
Miulla rupes taas pentin sivut takelteleen esm. viestipalvelu jysähti ihan kokonaan, ja pakkivaihdetta ei taas tunneta.voi paska.
ei aukase miulle yksäreitä, ei uusia , eikä vanhoja…eikä anna ees kirjotustilaa ???
Raya, sattuuko sulla olemaan siellä joku yksäri auki? Silloin ei avaa mitään.
mistä se näkkyy jos on auki mie oon ihan onneton näissä hommissa
Ihan näytön alareunassa. Jos siellä lukee puutarha.net viestipalvelu tai mitä siinä nyt sitten lukeekaan, niin sitten sulla on viesti auki.
Tää mennee ihan hulluksi, tyhmä kun oon.Mites saa sulki jos on jottai auki
raya, ihan näytön alareunassa näkyy kuvakkeita. Jos sinulla on Mozilla FireFox -selaimena niin siellä kuvakkeena on sellainen pallo jossa on sinistä ja oranssia.
Jos sellainen näkyy, vie hiiri siihen. Se aukaisee näkyville pienen kuvakeikkunan tänne puutarha.nettiin eli sivulle joka sinulla on auki. Jos siihen aukeaa kaksi kuvakeikkunaa vierekkäin niin vie hiiri sen toisen päälle ja klikkaa sitä. Se saattaa olla viestipalvelun ikkuna jos sinulla on se jäänyt auki.
Klikkaamalla sitä pääset sinne viestiin sisälle ja pystyt sulkemaan sen.(punainen ruksi siinä viestilaatikossa)
Jos selaimesi on IE niin en osaa kertoa miten ja missä nuo samat asiat saat näytölläsi näkyviin, mutta varmasti huomaat sen itsekin nyt kun tiedät mitä etsiä ja tehdä ?