Pari viikkoa viestit meni pari viestiä taaksepäin, nyt menee oikealle kohdalle ilman että olen mitään tehnyt asian hyväksi.
Kyllä menee viestit vääriin kohtiin,tosi ärsyttävää
Kannattaa tarkistaa viestin sinne mihin on itse laittanut viestit, sillä vastaukset tai kysymykset voi olla välissä.
Aiempaan keskusteluun: minä puutun. Jos kaikki aikuiset puuttuvat ja auttavat lapsia kasvamaan, homma ei mene mäntyyn. Jos aletaan pelätä lapsia, ei puututa, niin sitten homma menee päin mäntyä ja ne harvat jotka puuttuvat saavat kuonoonsa.
Ei ole oikein jättää lapsia kasvamaan yksin, ei heillä olesiihen tarvittavoa taitoja. Tokikin suosittelen miettimään minkälaisin sanaparsin kohtaamisen hoitaa,mikä on lopputuloksen kannalta paras. Itse tapaan mennä tilanteeseen toista arvostaen ( vaikka ei käytöksellään juuri sitä ansaitsisi) ja jos mahdollista huumorin kautta. Usein lyllerrän nuorisojoukon perään huudellen: “hei nuori herra/neiti, anteeksi, mutta sinulta tippui tämä vahingossa…” . Pääsen parempaan lopputulokseen kuin silloin kun tuuletan mielessäni pyörivät ajatukset ja lauseet ilman sordiinoa ulos.
Appiukko keräilee taloyhtiönsä tontilta aina vain enemmän roskaa kun paikallinen S marketti ja junaaseman väli on 100 metriä niin tuppaa nuorison eväspaperit ja karkkipaperit putoamaan käsistä ihan väkisin kuten uusio naapuri jolla kaksi piskiä ni kusittaa ja paskittaa koiransa pihapiiriin korjaamatta kökköjä. Miksi käytöstavat on unholassa, appiukko ihmettelee.
Pahus, nyt tekstivalikko mene näppäimistön alle ja joudun joka kerta suurentaa.
Nyt alkaa taas valkoisen varjoliljan metsästys samoin valkoisen vuorikilven, en oo paljoo nyt etsinytkään tosin kun aika on mennyt muualla.
Höh,miksi tulee priva viesteihin viestejä jokkovat jo ketjussa olleet aikoja sitten?
Nytki oli Nuun viesti jossa kerrottiin että kampaaja on jääny eläkkeelle
Ei mitään käsitystä. Mä en oo vielä privaviesteihin ees tutustunut.
Mutta siis sulleko tulee sinne yksityisviesteihin viestejä jotka on aikasemmin kirjotettu palstalla ketjuihin? Onko vaan “sitä sun tätä (uusi”) ketjusta vai muistakin?
Kerro vähän lisätietoa niin oon yhteyksissä ylläpitoon tosta.
Vaikka viestiketjuun tullu viesti.
Ja tänään ollu,jos laitan esim. sinun viestiin että vastaan,niin eioo vastaus sulle viesti ketjuunTulee vaan viestiin vastaus,niinku nyt
Joo,ei vastaa ketjuun,vaan tulee uus viesti vaan.
Karvari, Aha, siis puhut siitä että viestiketjussa on jonkun (esim. Mun) kirjottama viesti ja haluut nimenomaan siihen vastata joten painat sitä sen viestin vastaa-namikkaa.
Ja sit kun viesti on valmis ja lähetät sen niin se tulee näkyviin sinne viestiketjuun ilman että sen yläkulmassa olis näkyvissä se kelle vastaus on tarkotettu.
Näinkö? Mulla ollut samaa. Ei aina mut joskus. Siks kirjotan yleensä aina viestiini alkuun kelle se on tarkoitettu jos se on vastaus jollekin. Ihan varmuudeksi.
Joo,just tuota.
Ja privasn tulee etton viesti,mutta on joko ketjusta tai jo luettu
Tosta privasta (hölöstä) en osaa sanoo mitään, en tosiaan oo siihen vielä yhtään tutustunut.
Mulla on vissiin sellanen asetus tai jotain itelläni etten oo halunnut ilmotuksia. Muistelen et josssain sitä kysyttiin ja en halunnut niitä-
Miten naamakirjassa homma toimii ? Voidaanko sulkea pois jos sivuston pitäjä ottaa herneet nenään ?
Enpä tiedä tuota kun ei oo kokemusta.
Jos rikkoo sivuston sääntöjä niin sitten ehkä voi.
Tarkoitatko miraemmi, että sinut suljettiin ulos jostain ryhmästä, vai kokonaan pois FB:stä?
Naamakirjassa jonkin ryhmän admin, voi poistaa henkilön ryhmästä ja jopa blokata, niin että et siihen ryhmään enää pääse liittymään. Myös ihmisiä voi blokata, niin että et enää näe heidän kirjoituksiaan, eikä he myöskään sinua. Useasta ryhmästä saa bännin, jos menee blokkaamaan jonkun admineistä, mikä on tietenkin ihan OK, koska admin ei näkisi mitä joku kirjoittelisi ryhmässä ja vaikka häiritsisi muita.
Ihan vaan yhdeltä sivulta palvelun tuottajalta jolle en antanut kehuja ja syystäkin sama palvelutuottaja on saanut muuallakin risuja epäsiisteydestä suoranaisesta likaisuudesta ja kumminkin myy majoituspalveluita.
Joo,tiiän etton keskeneräinen,mutta tänään mulle tullu privaan viesti.
Sohvakukka on 13 pv sitten kommentoinnu minun viestiin
En ymmärrä mikä mun zinnioita, tupakkia ja osa mummonbalsamista ei kuki vielä ollenkaan. Mikä ihme niitä vaivaa, luulis että oikein rehoittasivat kun on ollut sateinen ja lämmin kesä.