Ärsyttää (alkaen 5.1.2021 ->)

Olen ollut pari vuotta töissä niin että ainoat työkaverit oli yrittäjäpariskunta. Ei ollut luottamuspulaa puolin eikä toisin. Vielä vanhoinakin olemme nähneet ja  soittelemme  viikottain.  Tämä oli paras työpaikkani.

Kuuntelen just tällaista äänikirjaa.
Mielenkiintoista asiaa ihmissuhteista työyhteisössä tai muussa ryhmässä.
Kuinka ihmiset ympärillämme vaikuttavat kaikkeen.
Tämä kommenttina Suokukan edellä olevaan viestiin jossa hän sanoo että elämä koulii sinisilmäisyyden.

Yritin muokkaa amaryllis ketjusta minun tekstin, mutta sehän heitteli minut ulos joka kerta.

Elisan mastonrassauksen olisi pitänyt loppua tänään. Vaan olipa aikaa jatkettu perjantaille. Puhelimessa ei kenttää ollenkaan. Netti on tupla-antennilla, toimii, mutta hitaasti. Eilen tuli kuitenkin jo 5G netti tarjous, nyt suorastaan toivon soittoa :doze::Whistling::crazy:

Ärsyttää tuoku kirijotukset tulee minne sattuu :grimacing:

Ärsyttää kun en osaa näköjään käyttää tätä Penttiä sitäkään vähää kuin ennen🤯.
Tunnin verran olen paria otsikkoa etsinyt, löytämättä. Jätän kohta sikseen murinaa .
Jos joku voi opastaa Tähtilatva, eli joulutähden tai kukassa olevien huonekasvien otsikoille, niin kumarran ja kiitän kauniisti.

Toinen löytyi, ärsyynnys puolittui.

Rillari, jos vapaahaku (se kolmen viivan valikosta löytyvä) ei  löydä sulle tulosta niin  etsi haluamasi manuaalisesti. Mene sinne Huonekasvit osioon ja etene siellä, esim. yleistä asiaa-osioon (tai asiaa lajeittain-osioon ja siellä aakkosista siihen mitä lajia etsit)  ja selaa mitä otsikkoja sen alta löytyy.  Näin löydät haluamasi ketjun vaikket ihan muistaisikaan sana/kirjaintarkasti mitä sen otsikossa lukee. Hakutoimintohan on sellainen että se hakee juuri sillä sanalla jonka sille kirjoitat haettavaksi. 

Noinhan sitä toimitaan kun etsitään omalle asialle oikeaa paikkaa mihin kirjoittaa. Ei se vie paljoa aikaa, ja se myös tuottaa mukavia yllätyksiä kun sisältöä selatessaan löytyy ketjuja joiden sisältöä haluaa tutkia tarkemmin. Hakutoiminnolla ei niihin törmäisi :slight_smile:

Oon huomannu jo aikaisemmin että tabletilla vaikeaa löytää mitään, suljettuja ovat kaikki mutta kokeilin tietokoneella niin sillä onnistu paremmin. Hain kohokkeja muttei antanut mitään. Voi olla että sitä ei oo täällä. 

Vaikea on ollut löytää montaa asiaa mutta kohokki löytyi helposti Nuun vinkin mukaan, kolmen viivan avulla.

Kokeilin myös Kohokkia tuolta vapaahausta. Ei ongelmia, heti löytyi ketju.  Se on luonnonkasveissa, sieltä voi myös manuaalisesti selaamalla hakea sen. 

Tää pentti on lähes täydellinen sisältönsä puolesta, eli oikeestaan ei ole vaihtoehto sellainen ettei jotain kasvia täällä jo olisi, yleensä omassa ketjussaan ja joissain tapauksissa yleisemmin useat samaan lajiin kuuluvat yhteen niputettuna. Jos siis ei oo kyse jostain tosi harvinaisesta lajista niin voi kyllä lähteä siitä että täältä se löytyy :slight_smile:

Tiedän että mun tabletissa se vika on. Pitääpä kysyä aina täältä jos en löydä jotain sillä kyllä täällä kaikki on.
Kyllä tuo muisti ei oo entinensä, olinhan itse laittanut 9 kk sitten nurmikohokista kuvan tänne. :see_no_evil:

Lumen sulaessa teiden luiskista näkyy ihmisten välinpitämättömyys ympäristöstä. Roskia heitellään huoleti ulos autosta. Pyörälenkillä näin varmaan koko roskapussin tyhjennetyn ojaan ja pellonpientareelle. Poimin sieltä pois rutatut tölkit, etteivät päädy pellolle ja sieltä pikku palasina karjan syötäväksi.

Äsken käskin koululaisia korjaamaan heittämänsä tölkin ylös. Hyvin tottelivat ja seurasn sen verran, että laittoivat tölkin reppuun.
Puutun aina jos näen.
Perhepäivähoitaja oli hankkinut hoidokeilleen pienet roskapihdit. Lapset ihan innoissaan keräsivät leikkialueelta roskia roskikseen. Hyvää oppia.

Uskaltaako nykyään mennä sanomaan vieraan penikoille.Jospa käy niinku Ruotsissa eilen :flushed:

Mä en uskalla, itsesuojeluvaisto estää.

Minä sanon isommille ja pienemmille. Johtuuko sitten raamikkaasta olemuksestani, vai auktoriteettiasemasta, mutta kaikki tottelevat. 

Voi hemmetti sentään, kun pääni ja sormeni ei tee yhteistyötä. 
Nyt kävi niin, että piti kirjoittaa Belladiva niin kirjoitin Bellavida. Käääk!

Kamalaa se on kun tietokoneella kirjoittaa. Aina kirjoitan tänne tabletilla.

Ärsyttää kun viestit menee ihan mihin sattuu. 
Haastavaa ottaa selvää keskusteluista.
EI taideta korjata enää.

Tämä sivu heittää aina ulos, kun muokkaa tekstiä.