Ärsyttää (alkaen 5.1.2021 ->)

Meiltä lähtee kaksi omppu puuta kokonaan kun isäntä leikkasi ne liian rajusti ni kituivat rumina koko kesän ni nyt saavat sahaa …kyllä kaksi puuta piisaa kahdelle ja kun toisella ärtynyt suoli-ni tuskin syö tota omenamäärää mitä nytkin puut lykkää. Onneksi saatiin naapuriin menemään pari kassillista…loput mettään.

Alkanut ärsyttää, kun joka päivä helikopterit lentää täällä.

Lensi kaksi ja ääni oli kova.

Olimme leirintäalueella ja joku pentele antoi villakoiransa räkyttää siellä tunti tolkussaan, voi ryökäle.

Yöllä havahduin siihen, kun musiikki kuului kovasti jonkun autossa.

Pidän joka yö korvatulpat, joten se ääni oli varmasti suurella.
En meinannut nukahtaa uudestaan.

Mua ärsyttää tänään ihmisten epäpätevyys. Miten voikaan ammattitaitoinen palkanlaskija maksaa kolmatta kertaa mulle palkassa kesälomarahoja, kun selvästi lomakin on pidetty kahdessa osassa. Ja kaiken kukkuraksi minä omalle esimiehelle (eri kuin palkanlaskija) tätä asiaa vielä teroitin. Huoh. Ja itse saa hoitaa takaisin maksun yms. Kun oisivat heti uskoneet niin tämäkin oltais saatu hoidettua ennen kun palkka meni maksuun. Tämän siitä saa kun tilinauha tulee tarkastettavaksi vasta edellisenä päivänä palkan maksusta. Ugh. :unamused:

tuo on kyllä semmonen mikä käy aika nopeaan hermolihakselle… :grimacing:

1 tykkäys

Juu en ymmärrä miksi koira jätetään yksin vieraaseen paikkaan haukkumaan ja lähdetään pois moneksi tunniksi, koira haukkuu 4-5 tuntia putkeen koko ajan.
Meillä kaksi koiraa ja tänäänkin tehtiin reissu Saloon ja jannut oli autossa meitin mukana,vettä on ja namipalaa saa kun poistutaan hetkeksi…käytiin syömässä ja toises paikkaa kaffeella. Ei jätetä vieraisiin nurkkiin koskaan.

1 tykkäys

Harvinaista että liikaa maksetaan yleensä on päinvastoin, jos ei ole tarkkana.

En osaa vieläkään mennä ketjun loppuun pikana vaan mitä syötäisiin alkoi vuodesta21 ja sitä jatkui ja jatkui …plääh…käytiin kasnäsin paviljongissa herkuttelemassa kalapöytää ja jälkkäriä merimaisemissa oli kallista.

Tänään tämäkin soppa selvisi, palkanmaksusta ilmoittivat että esimies laittaa mulle tilinumeron mihin voi palauttaa liikamaksetun summan. Laitoin oikein tälle esimiehelle vielä viestiä että hoitaisi sen mulle mahdollisimman pian, pypah, ei ole vielä edes lukenut koko viestiä. Että pistääkin vihaksi :face_in_clouds:

1 tykkäys

Meillä töissä ei tule tämän kanssa ongelmia, kun lomarahat maksetaan kaikille samaan aikaan riippumatta siitä milloin lomansa pitää.
Tilinauhasta pitää kuitenkin muistaa tarkistaa, että lomapäivät vähennetään oikein. Mulla jäi pitämättömiä lomapäiviä, kun otin parina vuotena lomarahat vapaana, ja sitten en ehtinyt pitää lomaa.

Ärsyttää koiranp… pussit meidän roskiksessa. YHdestä valunut jotain kosteaa vastapestyn roskiksen pohjalle. :rage:

Ei löyvvy tästä kaupungista ruokatermosta :grimacing::grimacing::grimacing:

Meidän mielestä olisi aina parempi et koiruuksien ulkoiluttajat saisi sen kaksun pussiin ja vaik meitin roskikseen jottei tienpuolella olisi haisuläjiä lainkaan.
Meitin koiruuksien pikkupikku pipanatkin kerätään ja laitetaan kyllä lähimpään roskiin, oli se kenen tahansa sillä kakan jättäminen toisen portinpieleen on tympeää. Meilläpäin ei ole yleisiä roskiksia missään …eikä kakkaa taskuunkaan kehtaa laittaa…useimmin jannut kyl duunaa omaan pihaan missä nakellaan puskien alle tai kompostiin.

Vaikka täältä puuttuu monta palvelua, on siellä täällä kuitenkin pikku roskiksia, niitä on lisätty tänä kesänä. Liian sieviä, kun yksi niistä on lähtenyt pitkäkyntisen matkaan.

Metsänhoitotöitä on tehty 4 vuotta sitten, eli päätehakkuu eli metsä on deletoitu.
Ei miellytä minua, ärsyttää ihan syystä. Puolukassa olin

2 tykkäystä

Onnistuuko teillä kuvan lisäys puhelimella?

Onnistuu.

Eikö tuo olisi pitänyt istuttaa tai jättää siemenpuuasentoon, ei näytä kummaltakaan…

Ärsyttää, kun en tajua kuka on mainoksessa.
Eli nainen, joka sanoo “ostaisitko auton, jossa ei ole turvavyötä?” Telia mainos.

Silloin jo mietin, kun hän oli toisessa mainoksessa.