Ärsyttää (alkaen 5.1.2021 ->)

Krista Kosonen

Kiitos kurpalle!

Jotenkin hän muistuttaa jotain muuta henkilöä.

Kummalta näyttää :roll_eyes: minustakin. Valtava avohakkuun ilmestyi saaren rantoja myöten, 16 km aavaa järvenselkää aukeaa kalliolta… Paljon on pieniä kuusen ja männyn taimia o kylväytynyt. Saa aika mestari olla joka nuo louhikon taimikot käy raivaussahan kanssa raivaamassa.

MIKÄ TÄÄ TIETOJEN KALASTUS JUTTU OIKEIN OLI ? junnasin ja junnasin sitä…eihän tietoni ole muuttuneet ja maksaako se joku v…n viikko kirje ??

Kyllä vanhassa pentissäkin piti jäsenien tietonsa vahvistaa tietyin väliajoin, se on varmaan ihan normaali käytäntö.

Se viikkokirje joka tulee sähköpostiin on ilmainen. Sekin on ollut jo vanhassa pentissä.
Se mikä nyt tässä vahvistuskyselyssä oli minusta hiukan hankalaa oli se että siinä kysyttiin että haluatko viikkopostia, muttei sille annettu vaihtoehtoa “en halua” vaan oli ruksattava se vaihtoehto “haluan” että pääsi pois siitä kyselystä. Tai itse en ainakaan päässyt sieltä keskusteluihin ilman sitä ruksia.

Tietojen kalastuksesta ei kummiskaan ollut kyse.

Se oli kuitenkin niin …et meni herneitä nenään koska siin pitää olla vaihtoehtona esim. tietoni ei ole muuttuneet ja viikko kirjeestäkin pitäisi saada sanoa ei kiitos…
Ja aluksi en ymmärtänyt sitä kyssäriä missä kalastettiin sähkisosoitetta, se kelpas kun hiffasin mitä halutaan.

Olet oikeassa että siinä pitäisi olla vaihtoehtona myös se “en halua viikkokirjettä”. Tottakai pitäisi. Mulla on aikomus laittaa siitä ylläpidolle viestiä menemään, en vaan millään ehtinyt vielä tänään.
Kerron samalla sinne että käyttäjiltä on tullut asiaan (vaihtoehdon puuttuminen) negatiivista palautetta.

1 tykkäys

Tuo viikkokirje sähköpostiin on hyödyllinen, suorastaan tarpeellinen ajankohtaisten pihapuuhiin liittyen… Välillä itselle turhaa ilmalämpöpumpun huoltoa ym, muttei semmoinen aiurinkopaneeleilla yksinään pyörisi.

Noista löytyy aina kohta “peruuta tilaus”

1 tykkäys

Olen nyt laittanut ylläpidolle palautteen siitä kyselystä.

Puhelimella ei ollut vaihtoehtoa hylätä tai hyväksyä viikkokirje. Läppärillä oli vaihtoehto.

Kiitos tiedosta, laitoin sen myös ylläpidolle tiedoksi.

1 tykkäys

Minua ärsyttää, kun tulen tänne sivulle, niin pitäisi ruksata, että lähettäkää uutisia joka viikko. Minä en ruksaa, vaan tallennan ilman ruksia. Heti tulee ilmoitus, että ongelma tuli, kun en valinnut mitään.
Jos en tallenna, niin en pääse tänne lukemaan.

Tule muulla kuin puhelimella niin se toinenkin vaihtoehto on ruksattavissa. Sitten loppuu kyselyt.

En kyllä ymmärrä mikset voisi vastaanottaa viikoittain tähän puutarha-teemaan liittyvää tietoa. Siksihän varmaan olet puutarha. netin jäsen että se aihe sinua kiinnostaa?

Puutarha. netin keskustelut ovat osa puutarha. nettiä, ilman sitä ei olisi tätäkään. Sähköinen viikkokirje on olennainen osa puutarha. nettiä.

Tuo yhteys kannattaa kaikkien pitää kirkkaana mielessään.

4 tykkäystä

Minä käytän aina tabletti laitetta.

Ei kai sitä joka kerta kysytä, kerran vain.

1 tykkäys

Juuri näin, kerran vaan. Jos siihen ei vastaa niin kysely tottakai tulee aina uudelleen.

Pepino, joko vastaat siihen ja kyselyä ei enää tule, tai et vastaa ja hyväksyt että kysely tulee sulle aina vaan.

Nyt pääsin suoraan tänne lukemaan.

No,eihön tänne oo pakko tulla jos niin kauhiasti ärsyttää :roll_eyes:

Nyt pytyttää vaikka asia ei ole vakava. Olen monena päivänä polttanut takassa roskia, kokeilin samalla meneekö sauhut katolle hyvin. No menihän ne sinne mutta tänään laitoin puita pesään niin tulipa sauhut sisäänpäin. Kun tuli sammui niin yritin uudestaan ja kas kummaa sauhut menee sinne minne pitäiskin.

Tutkimattomat ovat sauhujen suunnat :grin:

Hyvä täällä hirnua, mulla on vielä syksyn eka takan lämmitys edessä…

1 tykkäys