Ärsyttää (alkaen 5.1.2021 ->)

Noita on tullut minullekin. Erikoisin oli yksi jossa ilmoitettiin että selaimesi on täynnä viruksia koska olet vieraillut luvattomalla sivulla, paina… niin puhdistamme selaimesi.

Luulen että tuli yhden pelimainoksen jälkeen kun käytin c cleaneria.

Minua ärsyttää ukot jotka ei välitä muitten pihojen istutuksista(sähkö firman ja metsän istutus ukot). Hyppivät pihatieltä metsään vaikka koko reuna on istuksia. Tänäänkin tallusteli valkovuokot, sinivuokot ja ainakin kirjopikarililjojen alut taimen istuttaja. 3m ylempänä olis ollu meidän kuntopolku jota pitkin olis voinu mennä ihan työmaan reunaan. Taidan laittaa piikkilangasta aidan niin kiertäiskö nuo sittä. Maantiellä levikkeellä oli auto jossa oli taimet. Olis menny sieltä suoraan taimien istutus paikalle. :grimacing:

2 tykkäystä

Syystäkin ärsyttää ! Eihän tollasta tapahdu, ihan uskomatonta :enraged_face: !

1 tykkäys

Ei kaikki miehet välttämättä ymmärrä kävelleensä istutusten yli. Niitä pitää opettaa.. :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth::blush:

3 tykkäystä

Laita kyltti etton istutuksia.

Osaakohan tuo edes lukea jos ei erota kukkivia valko- ja sinivuokkoja?

Siks toisekseen onhan se vähän hullua laittaa omaan pihaan kieltokylttejä satunnaisia ukkoja varten kun ei edes ole tietoa milloinka liikuskelevat.

1 tykkäys

Mie kyllä antaisin kuulla kunniansa, ei tulisi lähellekkään enää.

2 tykkäystä

Ei oikein arvaa mennä huutelemaan kun on meidän metsäpohjaan istuttamassa taimia. Isäntä vahtaa jos sattuu tänään tulemaan niin ajais autonsa vanhan puolen pihaan. Siitä pääsee tienpohjaa suoraan metsään minne on laikutettu.

1 tykkäys

Mutta tehän sen istutuksen maksatte, joten maksava asiakas saa vaatia että työ tehdään kunnolla ja vahingoittamatta pihan istutuksia.

5 tykkäystä

Genesee kiteytti erinomaisesti. Se on just noin.

Taas on tullut uusi vitaepro mainos. Ihan kuin mies olisi puettu naiseksi ja hiukset laitettu. Kasvot on kuin miehen. Järkyttävää!!! :enraged_face:

Sosekeitto ja sen kanssa raejuustoa ja yrtit amppelista. :ok_hand:

Piti olla mitä tänään syötäisiin osastolla, olen osunut kännykällä harhateille. :flushed_face:

Joko teillä kaaliperhosia?
Täälä lepattajia sankoin joukoin,eioo nyt krassia eikä leimua mulla kasvamassa jotenka ei pitäs olka evästä :sweat_smile:

Kasvata vahvan tuoksuja kukkasia sinne, koska perhoset eivät tykkää niistä tuoksuista.

Joo,minun FG tilatut liljat,90% häipyny talaven aikana.
Jo arvelinki että menestyykö täälä nuo keskieuroopan sipulit.
Enoo tilannu tälle keväälle mitään,hyvä niin,enkä tilaa enempis sieltä.

Puhelin kuoli. Eihän se ollu kui vuoden -19 pojun perintö versio. Muutoin ei ongelmaa, kun hätävarahärveli on, mutta arvatkaas muistaako joku sitä pin-koodia ja omaelisalla/pankilla pankkitunnuksilla kirjautumisessa jokin huoltokatko. Vuotellaan.

Puhelin on monesti jo sellainen et jos se häviää tai unohtuu jonnekkin niin monelle se on kauhistus ja mulla kännykkä voi olla viikon käsilaukussa, enkä tarvitse sitä. Siksi en ole älykännyä harkinnutkaan, käytän omaa pripeid puhelinta soittamiseen ja harvoin soitan minnekkään. Läppärillä hoidan melkein kaiken.

Huoltokatko pankilla. Ei mulla puhelimessa mitään elintärkeää ole. Tuppaa unohtumaan milloin minnekin. Se on herätyskello ja kamera.

Mulla on pakko olla kännykkä mukana aina, kun siellä on kaikenmaailman äppejä ja tunnistussovelluksia.

Töissä pitää silloin tällöin tunnistautua puhelimen kautta, että sähköposti ja teams toimisi. Etätöitä kotona tehdessä pitää myös VPN:n käynnistyämisessä antaa kännykästä tunnusluku. Lounasetu on kännykässä ja työpaikan ovetkin avaan kännykällä. Ärsyttää kun mikään ei toimisi, jos kännykkä jäisi kotiin. Eihän siihen kukaan enää työasioissa soita, mutta mukana se on oltava päivittäin.

1 tykkäys

Hätävarapuhelin toiminnassa. Jouduin odottamaan, että pääsi kirjautumaan omaelisaan. Oli lukinnut sim-kortin. Uusi tilattu.