Aulio (vaahtera-aulio, kirjoaulio, lyhtyaulio), Abutilon

Minkähän värisen nyt saisin lähettettyä.kuva

kuva

Goldi

Min siemenkasvatit on kaikki erisävyisiä punertavia. Toivoin, että ois ollu edes yksi keltainen.

Liiterin mix-pussi.

kuva

kuva

kuva

Viktorian Lady

Elliumilta takaisin saatu kukkii :D

kuva

Tuommonen(kin) pittää jostain joskus hommata :slight_smile:

Onhan sulla ollutkin!

Niin on

Jos keväällä on hengissä niin saat kyl. Kannattaa näköjään kakkoskierros tän kanssa ottaa, parempi kuin eka :+1::smile:

Missä talavetatta vaahtera-auliot?

Mullon pirtissä talaven

Ja pärijää hyvin?Tiputtaako palijon lehtiä?

Pärijää, ja ei se kovin montaa lehtiä viime talavenakaan tiputtanu :slight_smile:

Oon jappassu vienkö pisaroitten ja pasuunojen kans samaan pöksään vai tuonko sisälle chilien viereen.

Pärijäis varmaan viileämmässäki?

Pärijäis varmaan :slight_smile:

Katotaan mihin mahtuu,meinaan tulee nuita talavetettavia vissiin olemaan aikas palijon.Pitänee alakaa karsimaan mitä ottaa…

Mun samanlainen kuin koiruudella kukkii nyt kanssa. Sisäkukkana mulla ollut monta vuotta.

Pärjää hyvinkin samassa kuin pelargonit ym

Kertokaas miulle tuon aulion sielun elämästä. Miulla on 2 isohkoa auliota keittiössä ja ovat voineet hyvin. Nyt ykskaks molemmat alkoi yhtä-aikaa tiputtamaan lehtiä.Ne muuttui keltaisiksi ja tippuvat kuin syyslehdet. Uutta pientä lehteä kasvaa varresta alhaalta mutta miksi nyt?ötököitä ei ole.

Ihan samalla lailla tekee munki auliot :slight_smile: Jotkuhan talavettaa ne viileessä, mut mulla non keittiössä koko talaven