Aulio (vaahtera-aulio, kirjoaulio, lyhtyaulio), Abutilon

Haje Lidlistä uuvet siemenet :slight_smile:

Kuriiri oli jättänyt rapulle paketin, jossa auliot

Giant Orange 

ColorSensation

Nixe       ja

Schneeweischen

Kiitos vastauksesta Jadetsu, täytyykin kokeilla! On varmaan paremman näköinen, kun on tuuheampi :slight_smile:

Vasta ensimmäinen kukka, mutta nuppuja on paljon

kuva

kuva

Nixe

Onko sinulla Jässikkä valkoista Vaahtera auliota ja tiedätkö mistä sellaisen voi hankkia? Hyvää Sunnuntaita kaikille.blush

Mulla on Schneeweischen. Ostettu Saksasta

Giant Orange

Kentish Belle

Mun mielestä ei kovinkaan sensatiomainen vaikka nimi on

Color Sensation

Schneeweischen

Mun eka siemenestä kasvatettu vaahtera-aulio,nimestä ei haisuakaan.Siemenet sain jostain siemenkirijeestä.

Souvenir de Bonn on avaamassa ekaa kukkaansa. On kooltaan isompi ainakin kuin kirjoaulion kukka. Mutta mahtaako saada tän enempää auki koko komeuttaan…

Vaahtera aulioita erivärisiä etsin,eikö keneltäkään saa valkoista ja keltaista ja myös tummanpunaista olisin vailla.Vaikka ulkomailta tilaidin,jos osaisin,Mutta huh,huh on veeras keeli vaikea.Osaako kukaan neuvoa?

Lopultaki ihana keltanen avas ekan nuppunsa.

Vaahtera-aulion Nixe siemeniä olisi muutama tarjolla. Äiti siis Nixe isästä ei tietoa kun 4 erilaista vieri vieressä

Nyt on paha paikka! Pesen ikkunoita ja jouduin purkamaan kukat kaikki pois tieltä. Mun kirjoaulio on 2,5 korkee ja 3,5 levee. En saa sitä mahtumaan enää takasin eli kirurgiset toimenpiteet on nähtävästi pakko suorittaa. Kuukahtaako mokoma siitä tähän aikaan vuodesta vai voiko tota leikellä koska vaan?

Sittenki tämä ihanuus jäi henkiin,tykkään tosi palijon.Toivottavasti menee talaven yli.

Voisiko julistaa kevään kohta koittavan? Hyvin ilahduttava löytö

Olipa koiruuden aulio kaunis. Saman värisellä kukalla kukkiva oli äiteellä joskus ammoin kun oltiin muksuja. Velipojan huoneen ikkunalla, varjon puolella. Se ikkuna valskas siihen tahtiin, että aulion lehdet jäätyi kiinni, vaan ei haitannut, huoneen puoli saattoi olla täydessä kukassa.