Vois ne elefanttijalatkin olla veikeen näköiset. 
Memuli, totta tuo, että monet ei arvosta tai tykkää itsetehdyistä jutuista, mutta täytyy kunnolla tuntea se ihminen kenelle niitä kiikuttaa. Yksinkertainen raparperilaatta on varmaankin turvallisin tuliainen. Se ei kait voi kovin paljoa negatiivisia tunteita herättää. Niin tai mistä minä tiedän, voi olla joku inhoaa raparperia yli kaiken.
Nyt pitäisi alkaa ideoimaan, miten ne sinun varpikkaasi saisi vedenpitäviksi, jotta niistä saisi kunnon muotit. ![]()
Betoninen sydän päällystettynä koristekivillä. Ensimmäisessä kuvassa ilman saumausta ja toisessa sauman kanssa. Muuten ihan ok homma, mutta nyt kun on maannut tuolla ulkona, niin valkoiset kivet on muuttuneet typerän kellertäviksi. Höh.

Hieno!
Niin on, tosi hieno!
Onko kukaan tehnyt kukkapurkkeja siten, että päällystäisi vanhan purkin betonilla?
Miten betonin saisi pysymään muovisen purkin päällä?
Heksu ainakin on päällystänyt muovipurkkeja betonilla. Muistaakseni suositteli jotain tartuntapinnoitetta siihen väliin.
Jep, täällä pentissä on jossain kierrätysketjussa ohjeita sen muoviruukun päällystämiseen.
Oikein tekemisen riemua oli eilen !

No nyt on lumilla ollut oikein betonitehdas pystyssä siellä. Valtavasti olet tehnytkin laattoja. Hienoa.
Ja huomatkaa nuo on tosi isoja ei mitää rimpuloita,ja vielä osa kuvan ulkopuolellakin :)) saa nähdä miten nuo laatikoihin valetut hostilla painetut kestää askeltamisen, on niissä kyllä verkot kaikissa laatoissa.
Ai että näyttää kutkuttavalle! Peukkuja peukkuja peukkuja!
Eiköhän ne kestä ihan hyvin, kun annat niille kunnolla aikaa kuivuu ja kastelet hyvin. Komian isoja on.
Voi että, pitää äkkiä mennä kauppaan hakemaan niitä kuivabetonisäkkejä, ettei ala tulemaan enempiä vieroitusoireita. Sydän jo hakkaa ja kädet hikoo. Joku muu vielä tekee kaikki kaikki ja minä en saa mitään enää. ![]()
Illakko sen sanoi, olethan muistanut kastella valuja?
Kiitos huolehtimisesta,kasteltu on
Ai kun ootki Lumi, tehny monta! Ahkeruuttasi kadehdin. Minä sain eilen vain vaivaiset kumpparit valettua.
Meinas käydä huonosti, kun otin varastosta kumpparit ja arvelin, että jomman kumman poikani saappaathan ne on, eivät tarvii vissiin, kun niitä ei oo kukkaan kaivannu. Heitin ne auton takapaksiin ja lähdin ajamaan "askartelupaikalle", jossa meidän muijien yhdessä oli määrä noita valuja tehdä. Onneksi poikkesi vanhemman pojan luona ja sanoin valavani saappaat, jotka "löysin varastostani". Poika tuumasi, että ei kai ne vaan ole NE turvasaappaat, joita hän on hakenut joka paikasta, että näytähän! No, turvasaapaathan ne…
. Ois tullu kuullemma vähä kalliit valut, ja miten olsin saanu ees nirkon rikki? Tehtiin pojan kans vaihtokaupat, se sai turvasaappaat, minä sain rikkinäiset nokialaiset.
Valu onnistui aika hyvin, mutta saappaat vähän paisui. Niillä on turvotusta…
Innostuin taas näistä valuista, pittää tehdä lissää. 
Betonimylly olisi ollut ‘just must’ hyvä tossa hommassa, minä vaan porakoneen vispilällä sekoittelin
Voi hitsin hitsi. Leikkasin kumpparit ja paljastin valut. Vielä oli kosteita, mutta hyvin lähti irti nuo kumpparit. Mutta: valun sisään, varsiin, tungin oluttölkit, jotta saisin kolot mullalle. Mutta ne tölkit ei irtoo! Repelin osan irti palasina, mutta puolet jäi terävänä sinne sisälle. Voi hitsi, ei taida ennää irrota. Onneksi niitä ei näy, pittää ottaa järreemmät aseet…
Sementti tarttuu hyvin metalliin, ei kai se siellä piilossa haittaa… Mutta nyt kun tuon olet keksinyt, niin sellainen 1,5 litran maitotölkkihän olisi hyvä. Vahapinta irtoaisi ehkä helposti. Pitäisikö olla pohjareikä.
no pitäisi. En vaan tiennyt, miten sen pohjareiän valuun saisi aikaiseksi. Ja pittää vissiin keksiä, mitäs siihen koloon istuttaisi, jottei hukkuisi. Toi olikin älytön idea laittaa nuo tölkkikolot. Mutta tästä viisastuu.
Moni täällä on tehnyt noita valuhommia joten kysyisin teiltä viisaammilta miten saisi väriä betonin joukkoon? Onko mahdollista edes? Olen menossa ensi keväänä naimisiin ja haluaisin tehdä joko erilaisista lehdistä tai kakkumuoteista tuikuille alustoja,mutta en haluaisin niistä noin tylsän värisiä. Onko kukaan kokeillut maalata valujaan?