Ruukussa ovat, pitänee huomenissa kattoa mitä sieltä vois löytyä, kiitos vinkistä - katsotaan ja tutkitaan. Onneksi ei ole vielä kuin yhdessä ruukussa moista ilmiötä, neljä ruukkua kasvaa vielä “oikean” näköisenä.
Minulla tämä kukoistaa! Oli siinä arabian nightin vieressä mutta ei saanut samaa ötökkätartuntaa
Luulen että kyseessä oli sellainen oranssinruskea tuhatjalkainen joita näin muutaman partsilla niihin aikoihin kun lehdet alkoivat käpristyä -se on aika yleinen ja syö perunoihinkin käytäviään.
Ota myrkky valmiiksi esiin kun tutkit ruukkua
Syö se!!! Ei noin hienoja kuvia saa tänne laittaa
No yök kyssis, ihan liian hienoja , tämä on muuten niin mun värinen. Ensvuonna tilaan kyllä kerrottujen daalioiden siemeniä, nää yksinkertaset on ihan sairaan rumia! Ei siis tietenkään kaikki, vaan nämä mun.
tyhmä kysyy, että kun pelastin roskiksesta viime kevään daalianjuurakoita, saankohan ne mitenkään säilymään hengissä ensi kevääseen? eli kuiva viileä paikka (ko?) ja sitten keväällä multaan?
Perhoangervo, myöhään syksyllä juurakko ylös maasta ja mullat juurilta pois, laatikossa siltään kellarissa säilytän kevääseen.
Mä kyllä kanssa en aio talvettaa enää mun valkoisia “liiterilöytöjä” ;D
-…Mutta!
-Mulla on komeasti kasvava tavis punainen, tänä vuonna näkyy tekevän enemmän varsia ja lehtiä kun kukkia! Uskallanko jakaa keväällä?
-Mukula on semmonen pikkulapsen pään kokoinen!
-Jajos? Ihanko vaan puukkoa tai peräti kirvestä;D!
Tatti, noi on juurakkoina ostettu kaikki. Sä olet itse kasvattanu siemenestä, mikä mun mielestä on hienoa.
Tämä on kaunein
Siis ne juurakot on kaupan myyntipussissa. Loukkaantuuko ne siitä, että eivät päässeet viime keväänä kasvamaan?
Irsa, kannattaako niin pientä vielä jakaa? Itse olen jakanut aina syksyllä ja se on tapahtunut lapiolla.
Perhoangervo, eiks ne aika kuivia käppyröitä jo ole, jos ne on viimevuodelta? Ja veikkaan, että nokkiinsa ovat ottaneet välivuodesta.
Mutta yrittänyttä ei laiteta. (Mitä sekin mahtaa tarkottaa??)
juu ovat kuivia käppyröitä,mutta katsotaan, miten käy
Dahlia Mignon,ostettu viimevuonna Lidlista.