Työkalut on toki molemmilla mukana
Yrttikylvökset. Voiskohan tätä sanoa vallan potageriksi...? Noita laatikoita tulee kolme tai neljä. Vielä harso päälle.
Sentäs joku kukkii mullakin
Olenko taaas onnistunut istuttamaan tulppaanit liian syvälle???
Kateellisena katselen pihan nopeaa muutosta. Syksyllä siellä on jo upeaa.
Ai mitä muutosta? Muutama pellepatsas tullut tänä keväänä ja nuo yrttilaatikot. Kaikki niin kesken, ja ihan ahistaa, kun taas alkaa huomenna pitkä työputki, ja sit reissu Türiin, ja sit äitin luo, ja sit onkin jo kohta kesäkuu…
Yrttilaatikot, kasvari tulossa, paljon uusia perennoja. Viimevuotiset jo näyttää tänä kesänä joltain, patsaita yms.
No jos vertaa vaikka viime syksyyn, niin muutoshan on valtava.
no joo, onhan se niinkin. Jotenkin itse näkee vaan ne tekemättömät työt.
Pihan rakentaminen on vuosikymmenien työ. Ei liikaa tavoitteita yhdeksi vuodeksi, ettei tule rasitteeksi.
Mää olen kaikkimullenytheti-ihminen ;D.
Käytiin aamulla hakemassa kasvarin lasit. Ne on purettu Haminasta jostain vanhasta, varmaan 1800-luvun talosta. Pinnassa oleva maali lähtee levyinä irti (varmaan joku älykääpiö vetänyt lateksit pintaan). Alla on tosi hyvä, tiukkasyinen puu. Olikos se 36 ikkunaa, maksettiin niistä 30 euroa. Ei paha. Loppukesään jää putsaus ja maalaus.
Muutama kevätkuva.
Kurpitsalta saadussa belliksessä eka nuppu
Kurpitsalta on peräisin tämä kaukasianpitkäpalkokin. Siirrosta ja jakamisesta huolimatta kukkii.
Rehellisesti sanoen oon itekki pari kertaa hätkähtänyt tätä
Kurppakisaajat vaviskaa ! Tästä tulee Haraldin ja Helgan koti. Pollen palloja riittää, ja pintaan vielä kompostimultaa ja heiniä.
Eka narsku on vähän ujo
Toi kärmes on kyl niin hieno!
Mielikuvitusta, huumoria ja ahkeruutta. Siinä sinun puutarhailusi tiivistettynä.
Minä pidin ihan mielettömästi ukko ja akka -töistä. Nyt vielä väritit huumorilla kuinka ne pihatyöt tehdään.
Kissa on niin aidon näköinen, miettii tiukasti jotakin.Mitä, sitähän me ei saada tietää.
Kisu menee ystävälle, jonka Otto-kisu oli mallina. Kiitos vaan kommenteista. Huumoria ja iloa pittää olla puutarhailussakin, kun kivun kera kaiken tekee .
Muuten, ystävä kysyi enkeliasetelman nähdessään, että onko tuo jonkun kissan hautamuistomerkki. . Näyttääkö se haudalta? Täytyy muutella jos näyttää...
Hyvänen aika, ei todellakaan näytä. Kauneus on katsojan silmissä.
Enkelipenkiltä näyttää, oikein hyvältä sellaiselta. Kesällä on kiva nähdä kun se on kukassa.