Nyt tiedän mikä on enkelipenkki. Hienot kuvat olet saanut omankäden töistä. Tuo käärme ei todellakaan pelota ketään.Mutta aidon näköisiä ovat.
Jaa. Tiedän yhden, joka ei tuohon pihaan tule…
Nyt en kassis ymmärrä…
Kärmeksiä!!
Vaan eihän ne edes ole kyitä!
Flunssahiki pinnassa sain “pienoiskasvarin” valmiiksi. Vartin oli lämmitin pienimmällä teholla puhaltamassa, ja siellä oli jo vajaa 20 astetta lämmintä! Nyt kokeilen ilman puhallusta, vähän vähempikin riittää.
Kärmes kun kärmes, kyit ja HYIT!
Komppaan Kassia. Minä en jäisi katsomaan onko se aito vai ei...
Eli toimisi pelättinä ainakin minulle
Istuttelin eilen saamiani juurakoita enkelipenkkiin, ja totesin, että ei taida mikään suunnitelma pitää; kasveja kun tulee lisää ja lisää… eikä itsekylvetyt ole itäneet ainakaan vielä. Ja nyt jo tuntuu pieneltä koko penkkin 8-/.
Joudun lisäksi tekemään penkkiin pikkupengerryksiä, kun se on rinne, enkä raski joka paikkaan laittaa yhtä paksusti multaa. Nyt sitte tullee kumpareita vaativammille kasveille.
Penkin alapuolen puoliympyrä vielä mietinnässä: kukkia vai nurtsi? Kävin lauantaina pikkupihassa, joka oli käytännössä pelkkää kukkamaata. Valissä risteili käytäviä ja polkuja. Ei kuitenkaan tuntunut ollenkaan tukkoselta.
Otto-kissa
Söde! Miksi se on noin totinen?
Omakuva
...siis Kaakon kana
Kurpitsa, en tiiä. Minä vaan otan savea käteen, ja sit se alkaa muotoutua, ihan itsestään. Tulee mikä tulee. Paitsi tuo kana, siihen otin vaikutteita yhestä puutarhalehestä.
Emo sulla on kauniita töitä, olet taitava savenkäsittelijä. Tuo kissa ja kaakon kana on ihana .
Käärmeet pelottaa kesäheinääkin. Jos tuollainen käärme tulisi vastaan, niin ei savesta enää tietoakaan kun löisin kepillä sitä ja kiljuisin samalla .
Hienoja töitä, Emo! Varsinkin tuo kisu on aivan ihana. Minun mielestäni se näyttää vähän uhmakkaalle pikku kisulle. Jalat tanassa istuu, kun johonkin suostutellaan. Tosi söpö!
Iltakierros pihalla tehtiin isännän kanssa. Siinä vappuviineissä kuulin uuden nimen kivipurolleni: turhapuro ;DDD. Ettäs tiedätte nyt virallisen nimen.
‘Toinen kärmes’ ja ‘Otto kissa’ olivat aivan ihania! Muutkin tietysti kyllä, mutta juuri noihin kahteen ihastuin
Ei kun ensimmmäinen kärmes ja Otto-kissa!
Kiitos kiitos. Pitäiskin viedä ne paikalleen. Eilen länttäsin kissakasapatsaan likakaivon päälle, ja kauempaa se näyttää siltä kuin joku olis käynyt vääntämässä tortun siihen ;DD
Akka raijaa kiviä kukkapenkin reunaan, ja ukko tulee tietysti viereen neuvomaan, että miten sää tolleen, eikö se olis paljon parempi näin...