Sen kun tietäisin
Nonnih, nyt näkyy.
Nyt keksin, että olisin voinut vielä muokatessa rajata, mutta enpä enää viitsi.
Multa saa myös v.p, myskimalvan ja mirrinmintun siementä!
Hih, kaikkee sitä ihminen keksii, kun yrittää vältellä oikeita töitä
Emo, “maalaa” viestin/open officessa tehdyn dokumentin tekstin hiirellä eli pidä hiiren vasenta näppäintä pohjassa (tai napsauta johonkin kohtaan tekstiä ja valitse ctrl+a eli valitse kaikki), valitse sitten ctrl+c (eli kopioi), avaa pentissä tekstinsyöttöikkuna, napsauta hiiri tekstikenttään ja valitse ctrl+v (liitä). Kun käytät ctrl -näppäintä ja kirjainta, paina ensin ctrl pohjaan ja pidä pohjassa kun painat kirjainta. Onnistuuko?
Ja tarkista onko pop-up-ikkunoiden esto pois päältä. Tässä viesti-ikkunassa IE:llä tulee ponnahdusikkuna joka kysyy, että haluatko sallia kopioinnin.
Ponnahdusikkunaa taas ei tule, jos on pop-up-estot päällä. Ja jos ei tule pop-uppia, niin silloin ei voi sallia kopiointiakaan.
Olen yrittänyt kopioida hiiren oikean näppäimen valikolla. Ei ainakaan niin onnistunut. Siis kopiointi onnistuu, mutta ei liittäminen. Liitä-kohta ei ole aktiivinen (on siis harmaa).
Noniin, ponnahdusikkunoistahan tuo johtui. Kävin asetuksista poistamassa sen eston. Kokeilenpa vielä.
TÄMÄN PÄIVÄN
TÄRKEIN TEHTÄVÄ
Jos tietäisin, että tämä on viimeinen kerta,
kun näen sinun nukahtavan, peittelisin sinut
huolellisemmin ja lukisin puolestasi rukouksen.
Jos tietäisin, että tämä on viimeinen kerta,
kun näen sinun astuvan ulos ovesta, rutistaisin
sinua lujasti ja kutsuisin takaisin halattavaksi.
Jos tietäisin, että tämä on viimeinen
tapaamisemme, minulla olisi toki aikaa sanoa
sinulle, että rakastan sinua.
Jos tietäisin, että tämä on viimeinen päivä,
jonka me saamme elää yhdessä. Mutta eihän tämä
vielä tähän lopu. Yksi päivä sinne tai tänne.
Onhan päivä vielä huomennakin - onhan?
Todennäköisesti on. Ehdin korjata laiminlyöntini.
Onneksi elämä tarjoaa loputtomasti uusia
mahdollisuuksia, tilaisuuksia hyvittää.
Huomenna voin kertoa sinulle, että rakastan
sinua. Huomenna tarjoan sinulle apuani.
Mutta siltä varalta, että olen väärässä, eikä
minulla olekaan kuin tämä päivä, sanon, että
olet minulle hyvin rakas. Kaikki eivät näe
huomista. Jollekulle tämä on viimeinen
mahdollisuus puristaa toinen rintaansa vasten.
Miksi siis odottaa huomista,
kun saman voi tehdä jo tänään.
hiirikopiointi ei onnistu, mutta näköjään ctrl-juttu kyllä.
Emo, kyyneleet silmissä luin. Kaunis!
Kiitti pappis.
Kuvan kopiointi mailista ei onnistunut tuolla systeemillä.
^^Tuon kun muistaisi arjen tohinoissa.
Mutta onpa sinulla ihastuttava enkelirinne!! Todella loistavasti olet(tte) sen osanneet toteuttaa, kivipuroineen kaikkineen.
A.i.k.a, eihän se ole vielä valmis, vaikein vaihe edessä: mitä mihinkin kylvää/istuttaa.
Se on tietysti totta. Väärillä valinnoilla nuo komeat puitteet menevät suorastaan hukkaan. Mutta katseltuani kaikki kuvasi läpi, en usko sinun kovin väärin valitsevan
Ajattelin enkelirinteeseen v.punaista, lilaa ja sinistä, valkoista myös raikastukseksi. Ja akileijalajitelma. Kolmisalko johonkin kärhöä varten. Kellarin edestä kaikki ym. väriset pois ja siihen puna-kelta-oranssivalkoista. Toivottavasti siten ei ole liian sekava.
Ctrl+ V liittää aika monessa kohtaa, missä hiiren oikea ei toimi…
On yritetty, “kuva” kyllä siirtyy, mutta ei se ole kuva, siis kenttä on tyhjä, tai siinä on jotain käsittämätöntä tekstiä.
Kiviä, kiviä lisää kiviä: isäntä toi Pohjanmaan reissultaan liuskekiviä askelmiksi enkelirinteeseen. Onhan niillä vähän tunnearvoakin, kun ovat isännän kotiseudulta.
Mistäs päin pohjanmaata? Täällä meidän pitäjässä kun on liuskekivi kaivos?
Järviseudulta. Ei siellä tietääkseni kaivosta ole, vaan löytyy ihan metsästä ja jokirannasta liuskekiveä.
Ai aika läheltä kai sitten;-)
Lauantainen myrsky nosti veden pellolle "mökkitien" varrella. Valkoposkihanhet viihtyivät siellä. Olivat paikalla vielä tänäänkin, kun kävimme mökillä saunomassa.