Japaninesikko
Kaunis tuo japaninesikko ja näyttää kukkivan myöhempään. Mulla on edelleen täydessä kukassa tämä loistoesikko, vai mikä tämä nyt olikaan!
Matalat alkukevään esikot lopettivat kukinnan jo ajat sitten, ja tavalliset kevätesikot ovat ihan viimeisillään. Mutta tämä vaan posottaa.
Japaninesikot on ihania, minulla on pinkki, oli kaksi kukkavartta, nyt enää yksi, koska kävelin toisen nurin.
Se on vielä nupulla, pidentää kivasti esikkokautta. ![]()
Miun pinkki ja vaaleanpunainen on hävinnyt.
On se sama kasvi.![]()
Kiitos tarjouksesta ![]()
Minä olen kovin huono esikasvattelija, joten toivottavasti joku innokas kasvattaa.
Täällä on niin pimeää ja en ole innostunut mistään lamppujen kanssa kasvatuksesta ym. niin olen joutunut tyytymään itsekseen kylväytyviin ja ostotaimiin.






