Keijunmekko on minulle uusi tuttavuus. Se on jotenkin niin hassu! Ei ihme, että äitini kokeili epäuskoisena, onko se todella oikea…
Köynnösruusut kukkivat…
Niin kukkivat myös maanpeiteruusut…
Tuoksuherne on minun pihassani ensimmäistä kertaa. Olen siihen kovasti tykästynyt, joten taatusti se löytää tiensä puutarhaani jatkossakin.
Kuihtuneet orvokit korvasi olkikukka. Koiruuskin käy koristuksesta…
Sitten muutama yleisnäkymä:
Tuli näitä ruusukuvia jo esiteltyä, mutta kun kukinta koko ajan komistuu ja olen itse niin ihastunut näihin, etten malta olla laittamatta lisää…
Samalla tavoin jaksan ihastella näiden maanpeiteruusujen kukintaa… Johtunee siitä, että ruusut ovat talvehtimisen suhteen niin oikukkaita. Täytyy iloita niistä niin kauan kuin lystiä kestää!
Kuin kaksi marjaa… Tahaton yhteensattuma: valkoiset neilikat ja valkoinen maanpeiteruusu - yhdennäköisyys on suuri!
Todettakoon nyt vielä selvyyden vuoksi, että neilikat vasemmalla, ruusu oikealla…
Kauniita ovat! Onko mahdollisesti New Damn
köynnösruusu?
Kesäpihan loppuunmyynnistä heräteostoksia, kuinkas muuten… Ruukku ja kesäkukka löysivät tiensä lipputangon juurelle.
Kyllä, new dawnhan se siellä…
Maanpeiteruusut jaksavat kukkia uskollisesti. Niitä ei helle uuvuta, toisin kuin monia perennoja…
Uusi istutusalue on muutenkin rehevöitynyt mukavasti…
Fiorellan kuvagalleria se uinuu vielä talviunta, vaikka onhan se kevät toki saapunut tännekin…