Pitää leikellä niin että soppii.
No, tulikin sitten komeat tolpannokat ja ylpeä saat olla, kun oot itse niin suuren määrän kesäkukkiakin kasvattanut.
Tosi kauniita kukkakuvia, etenkin kuva sormustimesta oli ihastuttava. Mikäs siinä onkaan sormustimen kaverina?
kaikille kuville, ihania kukkia ja paljon!
Wau mitkä tolpannokat!!
Mulla on ihan samanlainen tilanne kärhöjen kanssa. Eivät ne kunnolla kasva, vaikka talvista säilyvätkin. Alppikärhökään ei peitä pergolaa, vaikka piti.
Lumikärhö on ainoa poikkeus.
Yhteispeukutus aivan upeille kuville ja hauskoille teksteille!
Hieno piha sinulla!
Tuli mieleen kuunliljoista, että jos niiden eteen saisi mahtumaan hyvin tummaa hieman riippuvaa kasvia, niin riittäisikö se vaikutelman kohentamiseen? Tai tilalle esim. Kurjenpolvea? Sinulta ei kyllä omat ideat taida hetikohta loppua:)
Kiitos kaikille vierailijoille kannustuksesta! Tuomipihlaja, sormustinkukan kaverit ovat valtikkanauhusten "nuppuja". Tarhaleidi, se oliskin kiva jos joku vähän roikkuisi tuosta muurin yli. Ja tummempaa ja/tai värikkäämpää pitäisi olla. Voi, kyllä ne omat ideat loppuvat valitettavan usein. Pitää sitten vaan varastella muilta.
Esimerkiksi juuri nyt oon ihan sormi suussa nurmikon keskelle haaveilemani ison istutusalueen kanssa. Nämä putkenpäätä piilottelevat viiruhelvet kaivan ylös heti kun niille löytyy noutaja, mutta miten raaskin ruveta muuten tuota hommaa tekemään? Nyt olisi hyvää aikaa ja jotain kasvejakin on jo jonottamassa tälle alueelle mutta mutta. Kun se on niin keskeinen, ehkä koko pihan keskeisin näkymä, miten mä sitä nyt rupean repimään auki ja sanomalehdittämään. Se pitäisi saada nopeasti valmiiksi, ei voi jättää vuosiksi roikkumaan ja hitaasti kypsymään. Ja mitä jos siitä ei tulekaan hyvä? Huoh. Ja vielä: pitäisikö tuota peli- ja leikkitilaa tuossa nyt vielä säästellä kunnes lapset ovat isompia? Mutta kun eivät ne siinä nytkään pelaile. Koiralle vain heitellään palloa, ja sen verran nurmialuetta sentään jatkossakin jää.
Puolison puhdetyö, lumikärhön linnoitus ja humalan hima näyttää tänään tältä. Ei huono, sanoisi Jorma Uotinen. Voi vehka parkaa, sanoisi Arno Kasvi. Toivottavasti köynnökset toipuvat tervauksesta. Mulle kelpaisi tällaisena mutta isäntä aikoo tehdä vielä jonkinlaisen kattorakenteen.
Komea sanon mä.
Upee on, ja en minäkään tuohon ylös päin nousevaa kattoa laittais, tai siis jonkun sortin ns. tasakatto" vois olla ihan jees, vois köynnökset levätä päällä. No, en osaa selittää, tommonen ristikko mallinen niinku on muutenki .
No nii! Lopulta jotain normaalia tässäkin huushollissa.
Eihän tuota humalanhimaa raski kukilla peittää.
Vautsi, mikä linnoitus ja hima
Hienon näköistä sulla. Kaikki näyttää niin siistiltäkin. Kiva, että Yyterivinkki oli mieluisa. Olisin itse tullut kanssa Vakkataimeen, mutta yövuoro uuvutti…
No, onpas komea linnoitus. Arvokkaat puitteet hienoille köynnöksille.
No ihan pikkuisen piti taas kuvata mantsuriankärhöä.
Laitetaan nyt kuva tästä karvaisestakin kukasta, kun se vahingossa noin poseerasi. Piki, 7,5 kuukautta:
Ensimmäinen kesä loppuu -kriisi tulee jo maitohorsmista ja toinen syyshohdekukkien kukinnasta.
Rakastan minä niitä silti.
Leikkasin nurmikon. Onks tää ny hyvä?
Taimenvaihdosta saamani preeriamesiangervo kukkii ensimmäistä kertaa.
Ja tässä jököttää elämäni ensimmäinen salkoruusu.
Taiteellinen nurmikko mutta tuo angervo on aivan mahtavan upea!